• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger LeCoultre Reverso

BuhuMickeyMouse

Breitling
Pris
70 000 sek
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Om
Jaeger LeCoultre Reverso
Ref Q3848422
Box
Cert stämplat hos Krons, mars 2019
Manual
Registreringsdokument
Garanticertifikat
Tag
Två Hirsch-band, ett svart och ett brunt

Skick
Som ny. Sparsamt använd som kostymklocka. Inga djupa märken som repor, jack och dings. Den är dock i blankpolerat stål så det finns hairlines av naturliga slag som träder fram i rätt ljus.

Överlämning
Sker gärna f2f i Stockholmsområdet. Betalning sker med Swish och/eller banköverföring. Klockan lämnas över när jag kontrollerat att hela summan finns på mitt konto. Kontakta mig om du bor i annan stad så ser vi till att lösa affären på annat sätt.

Prissättning
Nypris Krons 95 000 kr. Idag, 18 mars, kostar den på C24 lägst prissatta av motsvarande modell inom EU ca 70 000 kr och uppåt där box och cert ingår.


Hör av er om det är något jag missat eller något ni undrar utöver ovan information!

Tack KS för annonsplats!
 

Bilagor

  • Klock1.jpg
    Klock1.jpg
    149.9 KB · Visningar: 427
  • Klock2.jpg
    Klock2.jpg
    197 KB · Visningar: 450
  • Klock3.jpg
    Klock3.jpg
    187.9 KB · Visningar: 450
  • Klock4.jpg
    Klock4.jpg
    168.5 KB · Visningar: 428
  • Klock5.jpg
    Klock5.jpg
    145.5 KB · Visningar: 359
Senast ändrad:
Topp