• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har startat en kanal!

_Danne_

Omega
Hej!

Jag, likt många andra, får mycket info och inspo från youtube. Men jag upplever att det finns en lucka: jag lever ett liv med mycket som händer (bebis, företag osv) och ibland vill jag inte se ett långt intro utan komma direkt till klockan.

Så min kanal kommer ha korta videos, rakt på utan massa klipp samt fokusera på klockor max runt 10k. Ska även försöka visa lite annorlunda klockor samt prata om äldre klockor.

Jag hade verkligen uppskattat om du tog en titt, kanske rent av gav en tumme upp eller till och med kan överväga att prenumerera.

Tar även tacksamt emot feedback på vad jag kan göra bättre 🙏

Länk till kanalen är https://youtube.com/user/Dannen85
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Bra jobbat och kul med lite annorlunda referenser.

Lite konstruktiv kritik. Försök hitta en lösning för att hålla bättre fokus samt att ha klockan i bild hela tiden. Till exempel hamnar den utanför bild när du byter band och även vid en del andar tillfällen. Gällande videon med klockrullen kommer kameran för nära och man missar därmed att få en bra blick på hela produkten.

Men överlag bra, och bra flyt i snacket :)
 

_Danne_

Omega
Tack för f
Bra jobbat och kul med lite annorlunda referenser.

Lite konstruktiv kritik. Försök hitta en lösning för att hålla bättre fokus samt att ha klockan i bild hela tiden. Till exempel hamnar den utanför bild när du byter band och även vid en del andar tillfällen. Gällande videon med klockrullen kommer kameran för nära och man missar därmed att få en bra blick på hela produkten.

Men överlag bra, och bra flyt i snacket :)
tack för feedback! Ska klura på det där med fokus (filmar med en iPhone 13) och det är så jädrans svårt att inte dra klockan ur bild 😅 trodde inte att det gjorde någon när man tog på den men får kanske tänka om!

Gällande rullen vette katten vad som hände med videon, den är filmad på mer distans men blev vid något tillfälle inzoomat och jag lyckades aldrig fixa det 😅
 

_Danne_

Omega
Jag har länge letat efter en klocka som är en dykare under 40 mm som jag kan bära dagligen som ”beater”. Den bästa jag har hittat hittills är en Certina DS Action, en klocka så bra att jag köpt den i tre olika utföranden genom åren 😁 Nu ligger en recension ute på kanalen!
 
Topp