• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag har startat en kanal!

Safir är ett nytt svenskt märke, så nytt att deras första klocka inte ens kommit ut än. Jag fick dock möjligheten att kika på deras prototyp av första släppet Hajen. I videon länkad nedan kan du se mina tankar om denna klocka 😊

Gör Steinhart den bästa Rolex homagen? Utav de jag jag har känt på så måste jag säga utan tvekan. In och kolla om du håller med eller kommentera om vi är oense!

Ny video ute där jag tittar närmare på senaste klockan från en doldis inom klockvärlden: Jack Turner. Du finner videon via länken nedan och om du kan tänk dig att gilla och/eller prenumerera så hade det varit mycket uppskattat 🙏❤️

Bra jobbat och kul med lite annorlunda referenser.

Lite konstruktiv kritik. Försök hitta en lösning för att hålla bättre fokus samt att ha klockan i bild hela tiden. Till exempel hamnar den utanför bild när du byter band och även vid en del andar tillfällen. Gällande videon med klockrullen kommer kameran för nära och man missar därmed att få en bra blick på hela produkten.

Men överlag bra, och bra flyt i snacket :)
Har försökt jobba på det du gav feedback på, vad tycker du om mina senaste videos?😊

För ett par veckor sedan träffade jag Oscar Lagström över en kaffe. Jag fick då möjlighet att testa och låna prototypen av hans första klocka Hult Aquatique. Vad jag tyckte om klocka? Det får du redan på i veckans video 😁

Ny video uppe på kanalen där jag pratar lite om min budgetvänliga samling!

Tillbaka
Topp