• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag måste erkänna ett par saker..

Ricrob

Patek
Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?" Vad i h%#€$te!?

Vad tycker ni, är det läge att dra iväg ett mail till Gavve eller..?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    215.1 KB · Visningar: 103

Jockinho

Patek
2-Faktor
Målarn skrev:
Nej fan den är inte för liten!!! Passar bra :cool:

+1

Den är ju inget monster som ploprofen och du är ju ganska biff men nej den ser inte liten ut, tycker snarare den sitter bra jag med :)

Och ett stort grattis även fast jag inte kan förstå hur du kan sälja ploprofen ;)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Ricrob skrev:
Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?"

Ingen fara, jag tror bara att det är fru-språk för att hon vill ha den.
 

Målarn

The Steak
Känner igen den här Storyn.... Sälja Omega, köpa halvgulds Rolex och ha den i nån månad, sälja halvguldarn och jaga rätt på en HELGULDS Rolex :mrgreen:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Ricrob skrev:
Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?" Vad i h%#€$te!?

Vad tycker ni, är det läge att dra iväg ett mail till Gavve eller..?

Skönt att höra att hon har lite vett i alla fall :mrgreen:


papadok skrev:
Ricrob skrev:
Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?"

Ingen fara, jag tror bara att det är fru-språk för att hon vill ha den.

Haha! :mrgreen:
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Grattis till, IMHO, en av de absolut skönaste rollar ;)
Även jag har den uppskriven på min Kommer-Att-Äga lista :cool: :mrgreen:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ricrob skrev:
Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?" Vad i h%#€$te!?

Vad tycker ni, är det läge att dra iväg ett mail till Gavve eller..?

Preciiiiiis så sa min fru när jag kom hem efter att ha bytt min Plopp mot Sea Dwellern!! :eek:
Jag blev bara glad när jag väl fattade att hon menade klockan... :cool:
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Neeeeej! Du min vän ska ha rejäla klockor! Helt sinnessjuk januari här på KS, grattis iaf, fast Rolex, ska du bli bilhandlare?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jokkmokkswe skrev:
Neeeeej! Du min vän ska ha rejäla klockor! Helt sinnessjuk januari här på KS, grattis iaf, fast Rolex, ska du bli bilhandlare?


Nej behåll Omega och se ut som du jobbar med administrativa rutiner i en avfolkningskommun! :lol:
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Men Ricrob ska väl ha rejäla klockor, eller har jag fel? 40 mm är för litet, oavsett om det står Rolex eller Omega på tavlan! Äsch kör i vind.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Ricrob skrev:
Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?" Vad i h%#€$te!?

Vad tycker ni, är det läge att dra iväg ett mail till Gavve eller..?

Sitter här och väntar på ett PM från dig då... hehe
säger inte grattis då jag är sjukt avundsjuk just nu :D
 
Ricrob skrev:
Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?" Vad i h%#€$te!?

Vad tycker ni, är det läge att dra iväg ett mail till Gavve eller..?

Faan vad bajsnödig du ser ut RicRob :lol: Stort grattis........får se hur länge den stannar ;)
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Re: Sv: Jag måste erkänna ett par saker..

Shit! Ännu en Rolex av rang på KS. Storgrattis till den!

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis mannen! Two-tone is the works!
(måste säga det även om jag tycker helguld är fetare men än är man inte riktigt där ;) )

051D0F63-836F-479A-95C8-7343054E4D00-50623-000031177D682510.jpg
 

Jörgen N

Omega
Den är grym...Grattis !! ;) ;) ;)

Ricrob skrev:
Först och främst, jag har till slut fallit offer för Rolex-spöket! :eek:

Sedan erkänner jag här lite skamset att leben är min idol.. ;)

Slutligen erkänner jag att jag drog ut på den här affären ett par dagar bara för att få kasta in den sista inkommande Rollen i den kanske sjukaste månaden i klockinköpens historia! :mrgreen:

Jo, en sak till... 40 mm känns faktiskt helt ok, t.o.m. efter ett direkt byte från Ploppen.. Jag är sjukt nöjd och lycklig (just nu)! :D

Nu ska jag gå avvänjningskurs för att sluta posta smiley's.. :geek:







Slutligen, tack till er som hjälpte till med råd och tips och till er och alla andra, vid första antydan till att jag börjar bli bajsnödig pga denna, så säg till eller ge mig en örfil, så åker den bums!

Här har du min:
16613_zps16c288e5.jpg
 

Målarn

The Steak
Jaganata skrev:
Målarn skrev:
Jaganata skrev:
Grattis mannen! Two-tone is the works!
(måste säga det även om jag tycker helguld är fetare men än är man inte riktigt där ;) )

Riktigt Läcker Jaganata :cool:

Tack! Spencer hade ju även här ett litet finger med i spelet skulle man kunna säga :-D

Hahah han är väldigt hjälpsam han ;)!!! Han hade mer än ett litet finger med i mitt spel, han hjälpte mig jävligt mycket :mrgreen:
 
Topp