Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målarn skrev:Nej fan den är inte för liten!!! Passar bra![]()
Ricrob skrev:Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?"
Jockinho skrev:Målarn skrev:Nej fan den är inte för liten!!! Passar bra![]()
+1
Den är ju inget monster som ploprofen och du är ju biff men nej den ser inte liten ut, tycker snarare den sitter bra jag med
Och ett stort grattis även fast jag inte kan förstå hur du kan sälja ploprofen![]()
papadok skrev:Ricrob skrev:Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?"
Ingen fara, jag tror bara att det är fru-språk för att hon vill ha den.
Ricrob skrev:Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?" Vad i h%#€$te!?
Vad tycker ni, är det läge att dra iväg ett mail till Gavve eller..?
papadok skrev:Ricrob skrev:Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?"
Ingen fara, jag tror bara att det är fru-språk för att hon vill ha den.
Ricrob skrev:Hmm.. Min fru kom precis hem och hon tycker den är fantastisk (hon hatade ploppen btw) men direkt efter att hon berömt dess skönhet säger hon "är den inte lite liten..?" Vad i h%#€$te!?
Preciiiiiis så sa min fru när jag kom hem efter att ha bytt min Plopp mot Sea Dwellern!!![]()
Jag blev bara glad när jag väl fattade att hon menade klockan...![]()
Jokkmokkswe skrev:Neeeeej! Du min vän ska ha rejäla klockor! Helt sinnessjuk januari här på KS, grattis iaf, fast Rolex, ska du bli bilhandlare?
Ricrob skrev:Vad tycker ni, är det läge att dra iväg ett mail till Gavve eller..?
Jaganata skrev:Grattis mannen! Two-tone is the works!
(måste säga det även om jag tycker helguld är fetare men än är man inte riktigt där)
![]()
Målarn skrev:Jaganata skrev:Grattis mannen! Two-tone is the works!
(måste säga det även om jag tycker helguld är fetare men än är man inte riktigt där)
Riktigt Läcker Jaganata![]()
Ricrob skrev:Först och främst, jag har till slut fallit offer för Rolex-spöket!![]()
Sedan erkänner jag här lite skamset att leben är min idol..![]()
Slutligen erkänner jag att jag drog ut på den här affären ett par dagar bara för att få kasta in den sista inkommande Rollen i den kanske sjukaste månaden i klockinköpens historia! :mrgreen:
Jo, en sak till... 40 mm känns faktiskt helt ok, t.o.m. efter ett direkt byte från Ploppen.. Jag är sjukt nöjd och lycklig (just nu)!![]()
Nu ska jag gå avvänjningskurs för att sluta posta smiley's.. :geek:
Slutligen, tack till er som hjälpte till med råd och tips och till er och alla andra, vid första antydan till att jag börjar bli bajsnödig pga denna, så säg till eller ge mig en örfil, så åker den bums!
Jaganata skrev:Målarn skrev:Jaganata skrev:Grattis mannen! Two-tone is the works!
Riktigt Läcker Jaganata![]()
Tack! Spencer hade ju även här ett litet finger med i spelet skulle man kunna säga :-D