Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert asbra men tror jag kommer köra nato eller länk, har ju canvas på min andra kronograf.Grattis. Helt rätt. Jag tror ett sådant här skulle passa bra:
http://www.ebay.com/itm/RIOS1931-Ny...hash=item4641fbcb5c:m:mgTGqCFaLwuhCEeCXDbWR0w
Funkar bra det med.Säkert asbra men tror jag kommer köra nato eller länk, har ju canvas på min andra kronograf.
Hehe, patinan och plexit bidrar med rätt mycket charm tycker jag. Vill du byta till plexi så lär ju Sinn fixa det.
Tack för påminnelsen!Plus också att den är manuell. Bekvämt som det kan vara med en automatare, så föredrar jag ändå manuella urverk och att man får en extra stund på tu man hand med klockan varje morgon.
Tack för påminnelsen!
Jag har en till manuell klocka men den använder jag aldrig så det här med att dra upp klockan varje dag är för mig väldigt ovant. Det gick för övrigt mycket snabbare att dra upp den nu än jag trodde det skulle göra, lite mysigt när det tar stopp.
1 dag...Nu har tråden hamnat alldeles för långt ner för en så grym klocka. Har den fått någon mer handledstid och är det så att du kommer göra en större sammanfattning så småningom?
Men visst är det kalasmysigt med manuella verk och att få dra upp klockan varje morgon...man får liksom en närmre relation
Jäklar va bra!!! Glaset är ett föredömme . Och vilken patina!!! Snyggt fångat.Då var den äntligen framme. Sjukt nöjd!
Gillar verkligen det kupade glaset och den grymma missfärgningen.
Jag hade den modellen för några år sedan, mycket nöjd men flippade den till förmån för annat. Din strapp är fin, för jag spydde på viklåset på min.Riktigt trevlig modell!
Jag gillar racingstuk:
@MoorflaxVet inte om det finns någon mer omfattande Sinn-tråden här på forumet men det tänkte bara säga till om någon funderar på Sinn. Dom kommer prishöjas 5% från och med den 1/9 enligt Erikson urhandel.