• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaggis

C

Coach

Guest
Gjorde en bytesaffär med Jaggis och det gick smidigt från start till mål.
100 % goodguy i min bok.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt till mister @Jaggis. Mycket trevlig och seriös kontakt, inga som helst konstigheter. Gör gärna affärer igen!

En solklar good-guy som givetvis har mina varmaste rekommendationer :)
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av denna trevliga herre! Ett nöje att göra affärer med och rekommenderas varmt!
Smidigt, snabbt och enkelt på alla sätt och vis. Högsta betyg i min bok, absolut GG! :)
 

Phenixfox

Omega
Sålt en Casio GWR-B1000-1AER till Jaggis. Snabb och problemfri affär. Snabb och rak kommunikation. Gör gärna fler affärer med denna GG. Får mina bästa rekommendationer.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en Doxa av @Jaggis med klocka som delbetalning. Smidig affär och inga som helst problem, allt var som beskrivet. 100% GG! :)
 

Otori

Cartier
2-Faktor
Var med på ett gruppköp som Jaggis styrt upp.

Allt söktes proffsigt och smidigt allt från paketering, leverans och kommunikation.

100% GG!
 

Otori

Cartier
2-Faktor
@Jaggis är 110 % goodguy jag ger honom mina varmaste rekommendationer.

Jag köpte en klocka på auktion, en cwc som jaggis varit med och tagit fram. Jag köpte alltså inte klockan från jaggis utan från tredjepart.

Jaggis ordnade på eget initiativ att jag fick full sett på den köpta klockan.

Det kallar jag service med det lilla extra och det får du med Jaggis.
 
Topp