• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaggis

Stig

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka av Jaggis. Bra kommunikation och en snabb och smidig affär. Gör gärna affär med Jaggis igen. 100% goodguy.
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Köpte en CWC av Jaggis i veckan. Han svarade före affären snabbt och utförligt på mina frågor. Sedan ställde han upp och mötte mig för en f2f affär trots ont om tid.
Allt stämde exakt med hans beskrivning av klocka och tillbehör, dessutom var det ett trevligt möte.
Handla tryggt med honom, ärlig och trevlig kille som är mån om att du skall vara nöjd.
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Mötte upp Jaggis på en parkeringsplats i Alvik. Godispåsar bytte ägare, pengar swishades och vi åkte tillfredsställda därifrån. Trevligt! Det gör vi om någon gång!
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Möttes upp F2F och gjorde en bytesaffär med @Jaggis. Inte första gången, och inte sista. Lika trevligt varje gång. 100% Goodguy i min bok.
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Köpte en dyrare klocka av Jaggis i veckan. Snabb och bra kommunikation före, under och efter affären. Leverans som lovat. Skulle aldrig tveka att göra affärer med honom på vilka villkor som helst.
 

Code

AKA Vincent B
Glömt och skriva här. Köpte en Seiko av Jaggis f2f, riktigt trevlig kille.. Skulle rekommendera till 100%, tveka inte.. :D


Mvh
 
Topp