• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JakubL

Veratio

Cartier
Bought a 2013 Super Avenger from JakubL. Beautiful watch, great communication, excellent packaging and a good deal.

Would recommend anyone to deal with him. Contact me if you have any questions.


Niclas L
 

Bruce

Breitling
Hallo !
First I would like to thank JakubL for an excellent deal. Everything was first class smooth deliver good price and great communication. And it goes without saying a perfect watch.

I can strongly recommend anyone who want's to buy a watch, try JakubL and you will not get dissipointed.

Bruce
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Köpte precis en Breitling av JakubL, riktigt professionell säljare och affären gick snabbt och smärtfritt!
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
i bought my AP from this guy and everything was good and just like it should. I can definitely recommend to do business with him. I would definitely do it again ;)
 

danieldobrze

Breitling
Köpte min Rolex Gmt av JakubL. Va ny på forumet och ganska nojjig för att något skulle gå snett. Men jakubL skötte allt utomårdentligt. Bra kommunikation, snabb leverans välpackad vara och inte minst en otroligt fin klocka. Gav mig även små tips och tricks efter köpet. 10/10 i min poänskala !
 

b_hammock

Omega
Köpt en Lady Datejust nyligen. Skick var precis som beskrivet. Allt har fungerar kanon och jag kan verkligen rekommendera att göra affärer med jakubL! Goodguy helt klart :)
 

Petta

Omega
Köpte en JLC master control av JakubL och den var precis som sagt som NY. Skickade fort och packade paketet myckt väl. Allt gick bra trots alla mina frågor:)
Rekommender varmt denna säljare 10/10
 

Viking

Cartier
Köpt en dyrare klocka av JakubL. 100% ärlig och professionell rakt igenom. Snabb leverans och bra kommunikation. Rekommenderas!
 

Khoma

Cartier
2-Faktor
Bought a Rolex 116600 from Jakub. Was my first international buy. Have never even tried a SD before, so was a blind buy:)
I was a bit anxious at first to transfer that amount of money to a guy I've never met, but during the deal and afterwards Jakub has been nothing but great to deal with.
The watch came delivered in a great package and the watch was in a condition way above my expectations.
Jakub took his time and answered all of my questions within 1-2 hours usually and has been really helpful and kind.
If anyone doubts Jakub in any way, I will gladly point out that he's one of the most professional dealers I've ever had the pleasure to deal with.
100% Goodguy in my book!
 

Dnedne

Omega
Köpte precis en Rolex Daytona av Jakub och han är 100% Good Guy.
Väldigt bra i sin kommunikation och inga konstigheter alls på något sätt. Klockan var i mint condition precis som det stod i annonsen.
Kan absolut tänka mig att handla utav Jakub fler gånger.

IMG_1101.JPG
 

RickTheLip

Breitling
Jag köpte en Omega Speedmaster av Jakub.
Super trevlig upplevelse rakt igenom och jag skulle gärna göra affärer med honom igen.
100% good guy
 

farni

Breitling
Jag köpte precis en Tudor Heritage Black Bay av @JakubL.
Vi hade bra kommunikation genom hela affären. Väl inslaget paket och snabb leverans.
20160713_124918.jpg
 

Petra

Breitling
Jag köpte en Omega Speedmaster av @JakubL En smidig affär med snabb kontakt trots många frågor.
Kan varmt rekommendera säljaren och är mycket nöjd med affären.
 

Igge

Panerai
Har köpt en Rolex DJ av nyare modell från @JakubL
Allt gick snabbt och smidigt, klockan var väl förpackad och i utlovat skick.
Kan tänka mig att handla av honom igen, Rekommenderas.
 

Guden

Cartier
Helped a friend purchase a Breitling from @JakubL
Excellent service and communication all the way, the watch was just as described.
Would certainly recommend this guy to anyone.
 

robyl

Omega
Köpte en Rolex av JakubL. Välpackat och stadigt paket levererat fram till dörren efter utlovad tid. Väldigt bra kommunikation, han ringde även upp mig för att bestämma leveransdag. En säljare som verkligen rekommenderas, kände mig väldigt trygg i köpet hela vägen.
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Köpt min andra klocka genom Jakub! Fantastisk service även denna gång. Otroligt mån om sina kunder och snabb leverans. Klockan var i det skick han sa. Mycket bra. 100 % Goodguy :)
 

Bosse

Friends of KS
Took delivery of this IWC Pilot Spitfire IW3255 paper dated 2012, made 2009/2010 according to serial number:
P5190501.jpg


Watch as described in text and pictures, delivery as agreed and good communication all the way.
Jakub is a serious Good Guy, and gets my full recommendation.

//Bosse
 

Love

Breitling
Hej! Skapade ett konto här för att kolla upp en säljare med några av er som gett referens i denna tråden. Det verkade som alla haft goda erfarenheter, så jag satte över pengarna och fick denna levererad med FedEx. Allt fungerade toppen, 10/10!

navitimer.jpg
 

Pickadollen

Breitling
Jag köpte en Omega Speedmaster Day-Date från 2015 av JakubL. Mycket trevlig och professionell säljare. Klockan var exakt i det skick som stod i annonsen. Den var extremt välförpackad vilket jag uppskattade. Rekommenderar alla som vill köpa en klocka att köpa av JakubL! Om ni har frågor så skicka PM.
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Köpte en Rolex Datejust från JakubL. Allting gick smidigt och snabbt. Väldigt bra pris och jag är supernöjd. Kommer absolut handla fler gånger från honom! Definitely 100% goodguy!
 

chrs

Cartier
Köpte en Rolex DJ II från JakubL. Trevlig säljare som var väldigt snabb med att svara och hålla kontakten. Allt stämde överens med beskrivningen och jag är väldigt nöjd med köpet och affären. 100% Goodguy! :)
 

pajaszeep

Breitling
Köpte nyss en Rolex Submariner 2017 i MINT condition. Höll vad han lovade gällande skicket och blev mer än förvånad över hur pass fin den var, precis det jag sökte.
Mycket trevlig kille, skötte allt proffsigt och ordande frakten på väldigt bra sätt!
Kommer LÄTT göra affär med honom igen! 100% Goodguy! :)
 
Topp