• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JakubL

Watchnoobe

Breitling
Bra kommunikation och svarar utan problem på jobbiga frågor om frakt osv. Kände nästan direkt att det var en seriös säljare. Ock det gick förvånansvärt snabbt att få hem klockan. Dagen efter han skickade klockan plinga det på dörren. 110% Goodguy!! Kommer garanterat göra affärer med honom igen! 10 av 10 poäng!
 

mojoloj

Breitling
Köpte en DJ av JakubL och allting gick superbra. Snabb och bra kommunikation och transport, super trevlig kille! Rekommenderas starkt!
 

robyl

Omega
Mitt andra köp från Jakub. Väldigt bra kommunikation och snabb leverans, 23 timmar från dörr till dörr. Bra och stadig förpackning. 100% seriös försäljare.
 

robertmedp

Breitling
Köpte en Hublot Big Bang av Jakub. Överlägsen kontakt rakt igenom, och fantastiskt skick på klockan helt enligt beskrivning. Som sagt, toppenkommunikation, bra packat, snabb leverans och fin uppföljning. Toppenkille - 100% goodguy. :)
 

nibe02

Breitling
This is a five star seller. A true pleasure from start to end. The Reverso was in mint condition, just as promised. Good communication all the way through. I hope I get a chance to do business with JakubL again!
 

Gryphem

Breitling
Som alla andra redan har skrivit. Väldigt bra kommunikation, snabb leverans och sist men inte minst, det bäst inslagna packet jag någonsin fått. Jag kommer definitivt titta över Jakubs sortiment innan jag vänder mig någon annanstans i fortsättningen.
 

Milanoo

Omega
Bought a sea dweller from JakubL.
Five star seller!
good and fast communication.
Super fast delivery, the watch was nicely and safely packed. Watch was in described condition.
I hope we gone do more deals in the future
 
Senast ändrad:

Nevter

Breitling
2-Faktor
Har just köpt en Zenith el primero espada av Jakub. Suverän kontakt, snabb handläggning och bra paketering.
Klockan i fint skick( tom ställts in på svensk tid!)
Rekommenderas varmt.
/nevter
 

Bilagor

  • ED813C55-0C22-40EA-AE25-34231A26227B.jpeg
    ED813C55-0C22-40EA-AE25-34231A26227B.jpeg
    25.6 KB · Visningar: 45

Nathan97

Breitling
Mycket trevlig säljare som är snabb, ärlig och professionell! Klockan anlände bara någon dag efter betalning. Tydlig och omfattande med sin information. Rekommenderas varmt!
 

J.Svensson

Breitling
Köpte precis en IWC ingenieur double chronograph 2012 med box och papper av @JakubL. Mycket nöjd med hela förfarandet. Skicket var perfekt både i annonsen och i verkligheten. Mitt intryck var att JakubL är mycket trevlig och svarar snabbt på frågor - leveransen gick snabbt och felfritt.
 
Just got a beautiful Cartier Ballon Blue 33 for my wife through Jakub. The watch and not my wife is through Jakub. Great guy and patient even though I took way too long. Thanks!
 
Topp