Köpt Omega, blev nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att inte ändra din annons när det framkommit att det är felaktiga och am-delar på den tyckte jag var tillräckligt viktigt för att nämnas i din goodguy-tråd. Kan också vara bra om köparen skulle se det i din tråd och slippa göra en dålig affär.@JaTack kan vara lite elak ibland. Jag lagt en vintage aseiko klocka till salu som visat sig inte ha originala visaren och casebacken (detta var okänt för mig innan jag lagt ut klockan). Istället för att säga det på ett trevligt sätt tyckte @JaTack att skriva dålig betyg på min Goodguy tråd. Jag har köpt 5 klockor här fjol och sålt 2 stycken på KS. Bara fått utmärkta betygen. Jag har deltagit i en vintage träff i Sthlm under December 2016, vilket var mycket trevlig. @JaTack, jag är inte nöjd med ditt beteende, och ville visa det på samma sätt du gjort. https://klocksnack.se/threads/cedarcanoe.55177/#post-1697583
Exakt detta jag syftade på gällande ditt svar och att du inte ändrade annonsen efter att fakta presenterats.Framför allt HUR man reagerar på sak säger mycket om en.