• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt Breitling delar till herrn f2f.
Breitling legenden och myten som man inte ser så ofta ute i livet, sällsynthet likt en enhörnings ;)
Råder er att inte tveka att ha med Jens att göra, han är i topp 5 listan i min Goodguy bok :)

IMG_2722.JPG
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en kanonfin Aerospace av trevlige Jens. Allt som utlovat, väl packat och i gott skick. Varnade också extra för några hairlines på AR före betalning, kudos för det :). 100% GG!
 

Simon.x

Rolex
Mötte upp Jens F2F

Sålde ett bratteband Till Jens F2F. Goodguy och trevlig ! :)
Smidig och tydlig kommunikation. Kan rekommenderas.

//Simon
 
D

Deleted member 11690

Guest
Köpte en breitling av Jens över en fika. Trevlig och kunnig kille :) 100% good guy! Grymt nöjd med affären :D
 

ted

Omega
2-Faktor
Gjorde ett f2f byte med pengar åt mitt håll med @JensBP.
Trevlig och enkel att ha o göra med, fick också lära mig en hel del om brattar i största allmänhet :)
100% goodguy. Gör gärna affär igen :)
 
Senast ändrad:

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt Squale av Mr Brattlife! Snabb och trevlig på svar, bra packat och fin klocka som kom snabbt.

Whats not to like?

Goodguy såklart :)
 

LennyK

Panerai
Gjort en bytesaffär med gentlemannen @JensBP . Mycket proffsigt på alla vis. Grymt fint packat och grymt fin klocka precis enligt beskrivning! Rekommenderar honom till 100 procent. Tack och på återseende !
 
Senast ändrad:

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Handlade en mycket trevlig gammal 16750 av @JensBP på distans. Affären kunde inte gå mkt smidigare till och klockan var bättre än beskrivet.
Tack för klockan, den är underbar:)
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Handlat av herr Jens, supertrevlig herre som skickade paketet blixtsnabbt. 100% go grabb ☺️
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Köpte en Marathon Navigator av Jens. Gick väldigt smidigt. Snabba svar + snabb leverans + klocka i utlovat skicka = GG!
 
Topp