• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

C

Coach

Guest
Sålde en Breitling till JensBP.
Ja vad mer behöver man från en goodguy än en trevlig dialog och en snabb betalning. Superbt helt enkelt :):breitling:
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Åter igen köpt av @JensBP på distans i 10-15k klassen. Han skickade kompletterande bilder på begäran och kollade upp hur klockan höll tiden.

Mycket välpackat och korrekt beskriven. Solklar Goodguy :)
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka på distans. Smidig och trevlig kommunikation och affär. Givetvis 100% GG och gör gärna affär igen!
 

ted

Omega
2-Faktor
Har för andra gången köpt en breitling av @JensBP
Denna gången provade jag distans och det funkade superbra. Snabbt postad och som vanligt så jag blev positivt överraskad över att den var i bättre skick än beskrivet.
Gör gärna affär igen. 100%gg
 

ted

Omega
2-Faktor
Sålt en seiko till @JensBP och som vanligt helt problemfri och supersmidig att ha att göra med.
Vår tredje affär men första där jag är säljare.
Top notch!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt god doft till @JensBP på distans. Blixtsnabb betalning, grymt trevligt snack.
En mycket smidig första affär. 100% GG i min bok!
 
Topp