• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jenskevin

Köpte en Seiko Sarb017 Alpinist av jenskevin. Snabb på att svara, perfekt beskrivning av klockan och skickade iväg den till mig utan dröjsmål. En mycket trevlig affär!

Christopher Ward såldes vidare till mig.

Snabb affär och eventuella frågor löstes snabbt från båda sidor. En oviktig pin saknades till länken annars perfekt :)

Köpt ett billigare ur av herrn. Allt gick snabbt, smidigt och var bra packat. Inga konstigheter.
Rekommenderas starkt!

Gjort en bytesaffär på distans. Jag fick en Sarb035 + cash och efter att Sarb anlänt till mig skickades en Sinn 104 åt @jenskevin.

Enkel och smidig bytesaffär som jag tror vi båda är väldigt nöjda med :)

Goodguy!

Sålt till @jenskevin utan problem.
Snabb betalning och bra kommunikation samt uppföljning när klockorna kommit fram.
Rekommenderas! 100% GG

Köpt en "Stålis" av @jenskevin på distans.
Allt från kommunikation till att klockan skickades iväg till mig gick väldigt snabbt och smidigt.
100& GG, rekommenderas.

Köpt en klocka på distans av @jenskevin

Trevlig kommunikation, bra packat och snabbt skickat. Skick precis som beskrivet. Tillmötesgående med bilder och svar på frågor. 100 % nöjd med affären och skulle gladeligen göra affärer igen!

Tillbaka
Topp