Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag sålde Tudor till Jesborn och det var toppen rakt igenom. Rak och trevlig kommunikation och allt skött som det skulle.
Tack detsamma!Sålde en klocka på distans till @Jesborn väldigt snabb och smidig affärGG
Sålt klocka på distans till trevlige @Jesborn. Snabbt och enkelt, 100% GG som jag gärna gör fler affärer med i framtiden![]()
Köpt klocka av @Jesborn, väldigt smidig affär, snabb leverans och supernöjd. 100% recommend!
Gjorde bytesaffär på distans med @Jesborn. Allt var kanonbra, trevlig affär rakt igenom! 100% GG som jag gärna gör affärer med igen!
Köpt Tank Must på distans av @Jesborn - sjukt smidigt. Två tummar upp!
Super trevlig delbyte/affär med @Jesborn som alla ovan tycker, en hederns man och skulle gärna stöta på i någon ny affär i framtiden, allt gott och hatten av![]()
Väldigt trevligt!Sålde en GS f2f till @Jesborn över en lång och trevlig kaffe inkl klocksnack. Helt klart en good guy som jag kommer göra fler affärer med framöver!![]()
Sålt klocka på distans till @Jesborn och det gick kanonsmidigt, 100% GG såklart![]()
Gjort en f2f bytesaffär med @Jesborn. Måste säga att detta va en av dom mer uppskattade affärerna på länge via KS! Massa trevligt snack om klockor och allt va precis som utlovat! Hoppas på fler affärersummering, 110% Good Guy!