• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

joca

alex_c

Cartier
2-Faktor
Sålde en Rolex 11670LN till joca här om veckan. En mycket trevlig och smidig affär utan några problem. Gör gärna affärer igen.
 

n1tro

Panerai
Goodguy! Han ställde upp och kunde anpassa sina tider då jag satt rätt tight på jobbet - grymt! Enkel i korrespondensen med - 100%!
 

puffen

Cartier
Handlat klocka av Joca;
Snabbt svar.
Enkel att göra med.
Möts upp på utsatt tid.
Väldigt trevlig och ärlig! 100% good!
 

marw

Panerai
2-Faktor
Köpt en bättre klocka av Joca.
Smidig och snabb kontakt samt trevlig kille. Klockan enligt beskrivning. Skulle inte tveka på att göra affär med Joca igen.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Gjort ett byte med joca. Mkt trevlig och bytet gick hur smidigt som helst. Gör gärna affär igen med denne gentleman. 100% goodguy.
 

MacW

Omega
Nyss köpt en Rolex 116610LV av @joca och den skedde hos honom i Stockholm f2f.
Super smidigt och bra, 100% GoodGuy! Gör gärna fler affärer med honom!
 

BOTL

Panerai
Gjort några trades med herrn som inte bara är supertrevlig att pma med utan sköter sig även exemplariskt. Goodguy
 

mackan_108

Cartier
Träffade Joca idag för att göra ett byte.
Joca fick gå hem med en 14060M på armen och jag en 16600.
100% GG rekommenderas att göra affär med.
Snabbt smidig och trevlig.
 

vistor

Omega
Sålde OT, snabb betalning. Tyvärr verkar posten ha slarvat bort paketet men det löste jag lugnt med Joca som var grymt tålmodig och väntade en vecka innan vi bestämde oss för att posten hade slarvat bort paketet och ordnade med återbetalning!
 

Turture

Breitling
Har köpt en Rolex BLNR av Joca och fick ett bra intryck av honom.
Han är kunnig och trevlig och jag kan rekommendera andra på KS att göra affärer med honom.
 
Topp