• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JohanHLM

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Köpt en SjööSandström. Bra beskrivet och trevlig kommunikation. Väl paketerat och snabb leverans.
Skulle absolut göra affärer med Johan i framtiden. Goodguy :)
 
B

Banankontakt

Guest
Klockan var väl beskriven, bra förpackad och mycket snabbt levererat. Inga konstigheter, helt klart GG! :)
 

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Köpte en Sumo. Klockan var väl beskriven, bra förpackad och snabbt skickad. Trevlig kommunikation på det. Skulle inte tveka att göra affär igen!
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Väldigt trevligt och proffsigt bemötande rätt igenom. Väldigt nöjd med affären och klockan som var i 1500kr-klassen. GG!

Mvh E
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Köpte en klocka i 4k klassen av Johan, fruktansvärt smidig affär, vettigt pris och skicket bättre än utlovat. Skulle utan att tveka göra affär med Johan igen!
 

StefanW

Breitling
Vill lyfta på hatten för denna man som lät mig skicka tillbaka en klocka som jag tänkte köpa, utan hard feelings !
Det kallar jag 100% Good Guy !
 
Topp