• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jomenvisst!! Fredag it is!!

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Gammalt skrot, som vanligt

null_zpsce3f957e.jpg
jag SKA också ha blekt!........ snart......
/j
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Bromsraket...? Tar du i så mycket när du springer? ;)

Speedyn är riktigt fin, om än möglig.


När jag springer kör jag sån bromsfallskärm..., nä det refererade mest till den incidenten då auto-tändsystsemet falerade på Apollo 13 och the Speedmaster was famously used to precisely time the critical 14-second Mid-Course Correction 7 burn using the Lunar Module's Reaction Control System, which allowed for the crew's safe return.... och vilket renderade Omega en "Snoopy Award"!


Jag vill ha mer mögel. Så himla charmigt, sånt går inte att köpa.

...det mesta är till salu till rätt pris... ;)
 

hejo

Panerai
När jag springer kör jag sån bromsfallskärm..., nä det refererade mest till den incidenten då auto-tändsystsemet falerade på Apollo 13 och the Speedmaster was famously used to precisely time the critical 14-second Mid-Course Correction 7 burn using the Lunar Module's Reaction Control System, which allowed for the crew's safe return.... och vilket renderade Omega en "Snoopy Award"!

Därom tvistar di lärde broder :cigar:



/Henrik
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
När jag springer kör jag sån bromsfallskärm..., nä det refererade mest till den incidenten då auto-tändsystsemet falerade på Apollo 13 och the Speedmaster was famously used to precisely time the critical 14-second Mid-Course Correction 7 burn using the Lunar Module's Reaction Control System, which allowed for the crew's safe return.... och vilket renderade Omega en "Snoopy Award"!




...det mesta är till salu till rätt pris... ;)

Aa, förstod det. Inget av det du skrev, men att det hade med rymdfarkoster att göra. :D Ibland känner man sig ju dock tyngdlös vid löpning. Orkeslös också för den delen :)
 
Topp