Jon känns som rätt person att ta över den, men vad köper jag nu?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags att kliva upp en nivå till och köpa en De Bethune db28Jon känns som rätt person att ta över den, men vad köper jag nu?
Precis vad jag tänkte på. Det enda som skrämmer mig är att han tänkte dyka med den, får hoppas att den pallar med det trots sina 5 ATM. Annars kommer det bli en dyyyyr historia.
En bra anledning att köpa ytterligare en klocka.Precis vad jag tänkte på. Det enda som skrämmer mig är att han tänkte dyka med den, får hoppas att den pallar med det trots sina 5 ATM. Annars kommer det bli en dyyyyr historia.
Då får vi hålla tummarna för att han gör det innan han hoppar ner i plurret med den.En bra anledning att köpa ytterligare en klocka.![]()
Då får vi hålla tummarna för att han gör det innan han hoppar ner i plurret med den.![]()
Blir lite intressant om det blir en Axwell... Det är ju inte de robustaste verken.Har plaskat med den, så länge lädret inte är på så är de inga problem. Nu ska man väll räkna hans hoppande till lite mer än plask iof.
Blir lite intressant om det blir en Axwell... Det är ju inte de robustaste verken.
Jo, men fortfarande inget traktorverk från Rolex. Bara att hålla tummarna. Kommer nog sitta bra med ett gummiband på herrn.Axel hade inte en med 3129 Dvs ett 3120 i grunden utan han hade en perpetual som är betydligt mer fragil.
Frågan är väl varför man skulle få för sig att typ köra wakeboard med den. Bada i poolen/havet, visst, men mer än så hade jag inte gjort.Har plaskat med den, så länge lädret inte är på så är de inga problem. Nu ska man väll räkna hans hoppande till lite mer än plask iof.
![]()
Perpetual JLC, någon av dessa två.![]()
RM så klart.Jon känns som rätt person att ta över den, men vad köper jag nu?
Hoppas du tipsade honom om KS?Jon känns som rätt person att ta över den, men vad köper jag nu?
Som om han skulle ha tid för såntHoppas du tipsade honom om KS?![]()