• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Joshua3 & Germund

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålde en klocka till @Joshua3 . Allt fungerade exemplariskt och trots att affären fördröjdes p.g.a. min semester så överfördes full betalning flera veckor innan klockan kunde skickas. Goodguy!
 

mosse

Omega
Köpte en Iphone 6 F2f av Magnus. Allt var som beskrivet och affären gick mycket smidigt! 100% Good Guy enligt mig! :)
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Tack för en oerhört smidig affär! Köpte en länk, svarar snabbt på PM och skickade försäkrat i vältejpad låda. Supersnabb spårbar frakt! Kommer definitivt handla av dig igen!
5/5 toasts!

//JLW
 

Johan S

Omega
Köpte en booklet, den var som beskriven dvs inga konstigheter alls och snabb leverans. Klart 100% goodguy är min åsikt.
 
  • Like
Reactions: JLW

LS

Panerai
2-Faktor
Jag har köpt en Seiko av @Joshua3. Affären gick väldigt smidigt och klockan skickades väl förpackad, skicket är precis som beskrivet i annonsen. 100% goodguy :)
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålde två klockor till Magnus f2f, allt gick smidigt och var dessutom väldigt trevligt! Skulle definitivt göra affär igen!
 

kay75

Omega
en bra kontakt och trevlig på alla sätt,gjorde nästa affär,men det skickades pengar och klocka hit och dit =) super ärlig.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Köpte Omega service case för en tid sedan, skickades samma dag som betalningen. Varan i perfekt skick. 100%-igt.
 

tedlapidus

Cartier
tackar "Joshua3" för en fantastisk service, snabbhet, ärlighet och vänlighet i denna affär! Jag kan varmt rekommendera honom till fler affärer!
köpte en oris miles
WOLFPACK :heart:
 
Topp