• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Joshua3 & Germund

Köpte en Eterna av denna gentleman. Den var i superbt skick, helt enligt, tom bättre än beskrivning !
100% Good Guy ! Rekommenderas !
 

Linkan

Rolex
Har sålt lifestyle produkt till denna 100% härliga människa.
Sanslöst trevlig och snabb i respons och betalning. Gör gärna affärer igen!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Hjälpte en vän att köpa en Tudor 9080 som denna gentleman hade att erbjuda.
Nöjd som tusan blev min vän o så även jag som agerade förmedlare.
Klart en Goodguy!!!
 
D

Deleted member 13199

Guest
Hej!
Har du köpt av mig eller sålt till mig uppskattar jag en kommentar i denna tråd...

Tack och bock och väl mött nu och i framtiden!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Detta är andra gången jag säljer till @Germund, som tidigare använde användarnamnet @joshua3. Första gången krävdes pengar tillbaka på grund av klockans skick och nu senast (Tudor Black Bay 79220N) ville han returnera klockan på grund av skicket. Detta trots att min annons tydlig påvisade att klockan är i använt skick, där spår av användning finns. @Germund ställde inga frågor om skicket eller bad om fler bilder.

Hela situationen blir ännu knepigare av att @Germund har konverserat med mig tidigare, där han bad mig att höra av sig till hans ”vän”, Joshua3 – som hade avslutat sitt konto. Även detta gällde en Tudor Black Bay 79220N och var tidigare i somras.

Situationen är underlig och utifrån min första erfarenhet hade jag valt att avstå från affären, om jag hade vetat om att användaren var densamma. Mitt upplägg var dessutom givmilt där en handpenning lades och full betalning kom först fyra dagar senare. Detta trots att jag hade flera intressenter som ville direktbetala.

Personligen kommer jag inte göra flera affärer med @Germund. Däremot vill jag tillägga att om du är intresserad av den Tudor Black Bay 79220N som han nu annonseras, så lär inte skicket göra dig besviken (om du inte letar NOS).
 
D

Deleted member 13199

Guest
Detta är andra gången jag säljer till @Germund, som tidigare använde användarnamnet @joshua3. Första gången krävdes pengar tillbaka på grund av klockans skick och nu senast (Tudor Black Bay 79220N) ville han returnera klockan på grund av skicket. Detta trots att min annons tydlig påvisade att klockan är i använt skick, där spår av användning finns. @Germund ställde inga frågor om skicket eller bad om fler bilder.

Hela situationen blir ännu knepigare av att @Germund har konverserat med mig tidigare, där han bad mig att höra av sig till hans ”vän”, Joshua3 – som hade avslutat sitt konto. Även detta gällde en Tudor Black Bay 79220N och var tidigare i somras.

Situationen är underlig och utifrån min första erfarenhet hade jag valt att avstå från affären, om jag hade vetat om att användaren var densamma. Mitt upplägg var dessutom givmilt där en handpenning lades och full betalning kom först fyra dagar senare. Detta trots att jag hade flera intressenter som ville direktbetala.

Personligen kommer jag inte göra flera affärer med @Germund. Däremot vill jag tillägga att om du är intresserad av den Tudor Black Bay 79220N som han nu annonseras, så lär inte skicket göra dig besviken (om du inte letar NOS).

Nu råkade det vara en missförstånds situation som uppstod om skicket, vilket jag helt står bakom och tar på mig, ingen retur har dock skett.
 
D

Deleted member 13199

Guest
327C110A-B74F-4409-9E61-9242518ECD5F.jpeg
 
Topp