Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt bra ut tycker jag, mycket skönare också antar jag?Länge sedan det postades några bilder här!
![]()
Jag håller med dig men tycker att det just detta faktum lyfter klockan.Nja, tycker att jubileelänken rubbar balansen för klockans helhet. Länken ser malplacé ut och ger klockan ett billigt utseende enligt mig.
Länge sedan det postades några bilder här!
![]()
Tycker du att den är en beater eller att den ser den ut som en beater? Jag tycker att många är försiktiga med sina subbar.Gillar det inte alls. 6-siffriga subbars hela "selling point" är länken. Vilket gör den till IMO en ruskigt sjysst beater.
Tycker man tappar allt det med jubilee, som dock är asnice på mer dressade rollar.
Alla klockor är beaters. Vågar man inte använda i alla situationer (exkl bad på ej vattentäta klockor) ser jag ingen funktion i att äga. Ur min synvinkel iafTycker du att den är en beater eller att den ser den ut som en beater? Jag tycker att många är försiktiga med sina subbar.
Tycker du att den är en beater eller att den ser den ut som en beater? Jag tycker att många är försiktiga med sina subbar.
Nej det var inge bra på sub... Passar bäst på GMT tycker jag, men har även sett en Yacht-Master med superjubilee. Ruskigt snyggt!!
Mvh
G
Menar ni en ny gmt?-fult på Sub, grymt på GMT !
Passade sjukt bra på batman!Menar ni en ny gmt?
Hallå klocknördar,
Ni har sett det på GMTn. Nu får ni se Submarinern.
Jag och en del andra har velat se hur det ser ut med Jubilee ref 63600 på en Rolex Submariner med maxicase. Snubblade in på en tysk hemsida och lånade lite bilder, en del suddigare än den andra men ni förstår poängen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
För er som inte vet så kommer dagens Rolex Submariner på Oyster ref 97200. Här är min 116610LV:
![]()
![]()
För den som är intresserad listar 63600 13k hos AD.
De flesta kommer nog att dissa eftersom att det inte är "rätt". Så... Hiss eller diss? Jag hissar!
--------------------------------------------------------------
Här har vi tråden för GMT:
https://klocksnack.se/threads/jubilee-på-modern-gmt.40059/
MYCKET!!! bra imho.Dubbelpost
Ingen sub men..
![]()
Riktigt bra!!!Dubbelpost
Ingen sub men..
![]()
Gärna fler bilder med lite avstånd! Vette fan vad jag tycker om det därKommer med en bild på min 116613![]()
m/jubilee. Tycker det är snyggt. Men, saknar låset från oysterlänken
Skitsnyggt tycker jag..Kommer med en bild på min 116613![]()
Det där var ju förjävla snyggt! Slår lätt DJ på jubilee. Ös på med bilder!Kommer med en bild på min 116613![]()