Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aquaracer2 skrev:Ligger väl från 32-33tkr och uppåt?
Edit:
Det hoppas jag, annars måste jag spara längre! Vill köpa en sån i examenspresent till mig själv när jag tar min kandidat![]()
Riktigt sjysst klocka! Jag tror jag håller på dras in i Rolex träsket på riktigt... :lol: Bara det när man har två barn och ett underbetalt jobb inom vården så är ekonomin inte lätt att få ihop, och att sälja min MM300 tänker jag inte göra, för jag är övertygad att en GMT Master Pepsi och en MM300 skulle vara en perfekt duo!Rossi skrev:Det råkar ju ligga ute en gmt II på K&S.;-) Köp! Då får du med svart, Pepsi- och Cokeinlägg.
Jo jag vet... jag har nog inte kommit dit ännu.. I sinom tid så...LongCon skrev:Svårt för repiga klockor!? Underbart med patina ju!![]()
Per skrev:Din GMT förtjänar en länk. PM:a mig så kan du låna en 93150 och testa ett par veckor om du så vill. Efter det så kanske spencer kan låta dig fingra på hans jubilee.
Efter det borde ett val vara enkelt.![]()
yonsson skrev:Jag hade valt den länken med bäst kvalle om jag inte haft en preferens rent utseendemässigt och inte brydde mig om vilken länk den såldes på när den var ny. Utseendemässigt tycker jag dock oyster är snyggare.
Denke skrev:Lägger en ödmjuk röst på NATO...
![]()
...eller jubilee...
![]()
:ugeek:
LongCon skrev:som jag förstått det kom den på ref. 62510. Finns väl olika genom tiderna antar jag?
Denke skrev:LongCon skrev:som jag förstått det kom den på ref. 62510. Finns väl olika genom tiderna antar jag?
Om du inte kollat redan så bör du hitta matnyttig info på http://gmtmasterhistory.com/index.html
Good point thereBeror på klocka. Kan gilla båda fast mer Jubilee på GMT och Oyster på Sub. DJ funkar på båda.
Word!Oyster!
Tillräckligt sportigt för att göra uppstyrd klädsel mindre formell, tillräckligt prydligt för att få jeans och sliten tishirt att lyfta.
Denna jubile är helt nyNyare jubilee framför nyare oyster. Äldre oyster framför äldre jubilee.