• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BB58 på #julnato får inleda firandet. Senare kommer jag fortsätta på den 5 åriga traditionen med GMT julafton. God Jul Alla!
20181224_100306.jpg

579B41A9-D93B-427F-9DA9-0A2BC8F7CA18.jpeg

Då drar julen igång! Kör jobbjul, så att dom som har barn (och bryr sig om jul) kan vara hemma, för min del är det inte så noga.

Skänker en liten tanke till alla som håller samhället igång idag, och alla stackare som tvingas genomleva julen i ofrivillig ensamhet eller fel sällskap. God jul!

579B41A9-D93B-427F-9DA9-0A2BC8F7CA18.jpeg

Då drar julen igång! Kör jobbjul, så att dom som har barn (och bryr sig om jul) kan vara hemma, för min del är det inte så noga.

Skänker en liten tanke till alla som håller samhället igång idag, och alla stackare som tvingas genomleva julen i ofrivillig ensamhet eller fel sällskap. God jul!
Och vi skänker en tanke till dig som håller allt igång! God jul!

Tillbaka
Topp