Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt go bildblev varm i själen nu!
Jodå!Mer JUL än så här blir det FAN inte!
![]()
Jodå!
På med ett rött strutsband.![]()
Grattis!Fick en fantastisk present från frugan MEN den bästa köpte jag till mig själv![]()
![]()
Lite mer hypat men helt ok.Går det lika bra med haj så har jag faktiskt 1 st hemma...!
![]()
Fina glas. Lite nyfiken på ursprunget även om jag känner igen symbolen. Antika eller modernt souvenirkrams?Och hustrun körde PO hela dagen...
![]()
Antikt, har bara ett och ett litet (ask)fat men fler glas utan symbolFina glas. Lite nyfiken på ursprunget även om jag känner igen symbolen. Antika eller modernt souvenirkrams?
Där ser manAntikt, har bara ett och ett litet (ask)fat men fler glas utan symbol
Hustrun jobbade som kökschef på F10 en gång i tiden.
Bambino. God jul gott folk!
![]()
Bra tradition Vintage92 !
Snart åker finklockan på, men denna får duga tills dess.
God jul alla som postar dagsfärska bilder.![]()
Mycket bra! God jul alla!
![]()
JLC DSC idag som de flesta andra dagar. Det kan hända mycket under ett år. Undrar om det sitter en JLC Perpetual på armen nästa år eller om man blivit tvungen att sälja allt och det sitter en skx på handleden.![]()
6159-7001
![]()
God Jul alla!