• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

JULDAGSBONANZA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då är klockan 20:00! Det är dags att dra igång lottningen…vi är tillbaka om sisådär 20 minuter med en vinnare…så STAY TUNED!
1672082551641.gif

Vinnare av JULDAGSBONANZAN!

Sådärja, alla klocksamlande och klockälskande vänner. En vinnare har trillat ur tombolan och det är dags att avslöja namnet på denne lycklige julfirare.

Vinsten har vi ju redan presenterat, så vi kan ju faktiskt gå direkt på huvudrätten!

Så, vem är det då som KS Tomten förhoppningsvis kan få det att pirra lite i magen på såhär på annandagen?

Jo, det är ingen mindre än…

@M.L. !

Ett stort grattis från oss och ett stort tack till Klockmaster Globen som står för priset.

@M.L. , kontakta mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Tack också till alla glada klocksnackare som deltagit i månadens lotterier och kalendrar. Det har varit härligt!

God jul! Och på återseende…ganska snart… 🎅

Sådärja, alla klocksamlande och klockälskande vänner. En vinnare har trillat ur tombolan och det är dags att avslöja namnet på denne lycklige julfirare.

Vinsten har vi ju redan presenterat, så vi kan ju faktiskt gå direkt på huvudrätten!

Så, vem är det då som KS Tomten förhoppningsvis kan få det att pirra lite i magen på såhär på annandagen?

@M.L. !

Ett stort grattis från oss och ett stort tack till Klockmaster Globen som står för priset.

Tack också till alla glada klocksnackare som deltagit i månadens lotterier och kalendrar. Det har varit härligt!

Snyggt @M.L. och Grattis.
Åter igen riktigt fint @KS Tomten och alla sponsorer!

@M.L. !
Oj, vilken jäkla grej! Jag som aldrig brukar vinna nåt...
Tack @KS Tomten och Klockmaster Globen för den fina klappen!🙂
giphy.webp

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp