Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte undra på att @KS Tomten alltid var sen med att posta vinnaren, han höll ju hela tiden på att klaga med andra fellow ks-are i gif-krig![]()
GRATTIS!!!! Till............ @M.L.![]()
Grattis till vinsten! Äntligen är detta spektakel över. Mina nerver har nått bristningsgränsen.
![]()
Grattis @M.L. Grymt trevlig vinst.
Grattis till vinnaren och riktigt bra roddat.
Jag ville ändå inte vinna….![]()
Grattis @M.L. till klockan![]()
Stort grattis @M.L.
Stort grattis @M.L.!
Grattis @M.L. och tack för initiativet @KS Tomten samt Klockmaster!
Fick dispens från familjefilmen en stund även om det hördes ”är det klart snart?” ibland.
![]()
Tackar, tackar!Grattis till @M.L.och stort tack till @KS Tomten och alla sponsorer för en kalaskul kalender
och sist men inte minst tack till alla galningar som gjort den där tråden till den fantastiska underhållning den varit under december
![]()
Inte nog med det @Nissestr , titta här, det finns mer!Inte undra på att @KS Tomten alltid var sen med att posta vinnaren, han höll ju hela tiden på att klaga med andra fellow ks-are i gif-krig![]()
Hmmm, luktar konspiration
Nu när du säger det @KS Tomten, varar inte julen ända fram till Påska?Final? Du tänker att vi är klara nu? Julen varar åtminstone till tjugondag knut! Så håll ögonen öppna…
Let's get this party started!Final? Du tänker att vi är klara nu? Julen varar åtminstone till tjugondag knut! Så håll ögonen öppna…
Final? Du tänker att vi är klara nu? Julen varar åtminstone till tjugondag knut! Så håll ögonen öppna…
Läs första inlägget i denna tråden. Där hittar du informationen du efterfrågar.För mig som är ny här…vad är detta?
Kul att det fortsätter
![]()
JulklapparFör mig som är ny här…vad är detta?