• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Junghans Max Bill Automatic - Anthracite

zebbo_apa

Basic
Pris
7,000
Returpolicy
Ingen retur, annat än om annonsen skulle vara felaktig, då klockan är förhållandevis ny.
Bilder Skickat
  1. Ja
SÄLJES:
Junghans Max Bill Automatic 38
Anthracite - Ref 3401

En riktig German Bauhaus-klassiker, med sin tidlösa och Max Bill-typiska estetik, i kanonskick.

HARD FACTS
  1. Nypris: ca SEK 10,500
  2. Safirglas, vilket är en viktig detalj då de normalt endast levereras mer akrylglas. Junghans har dock sedan några månader tillbaka börjat erbjuda safirglas mot en extra kostnad om ett par tusenlappar - därför viktigt att ta med det i beaktande när man smiter in på Chrono24 och kör prisjämförelser ;-)
  3. Diameter exkl. krona: 38mm
  4. Lug-to-Lug: ca 40 mm
  5. Bandhornsbredd: 20mm
  6. Full set
  7. Köpt ny av mig i oktober 2020
  8. Storlek på armbandet är Small - Nytt oanvänt modellspecifikt originalband går att köpa för 500-600 kr på Chrono24.
Väldigt fint yttre skick - har endast hunnit användas ett fåtal tillfällen då tanken i första hand var att ha den på kontoret, som varit stängt i över ett år ;), och aldrig använt den utanför husets väggar med undantag för en tur till den lokala ICA-butiken i november 2020 :)

Referenser:
Har en fullklottrad referenstråd på ett annat klockforum, till vilken URL kan lämnas på begäran.

Jag och klockan finns i Stockholm
Första kontakt via PM eller mail = [email protected]

Svarar gärna på frågor och/eller skickar över fler bilder.

Swish is the new king - Kan skickas till övriga delar av landet mot förskottsbetalning, och då kan jag stå för frakten. Har hanterat distansköp flertalet gånger och skulle bli mycket förvånad om någon har någonting negativt att säga om min hantering där.

Tack till KS för annonsplats.

Fridens,

/Sebbe

807FF7F0-B7C4-497D-AF94-2368E502C91F.jpeg

lånad bild
A748088F-4992-418B-A1C1-1AB80AACD0EA.png

lånad bild

Tillbaka
Topp