zebbo_apa
Basic
- Pris
- 7,000
- Returpolicy
- Ingen retur, annat än om annonsen skulle vara felaktig, då klockan är förhållandevis ny.
- Bilder Skickat
- Ja
SÄLJES:
Junghans Max Bill Automatic 38
Anthracite - Ref 3401
En riktig German Bauhaus-klassiker, med sin tidlösa och Max Bill-typiska estetik, i kanonskick.
HARD FACTS
, och aldrig använt den utanför husets väggar med undantag för en tur till den lokala ICA-butiken i november 2020 
Referenser:
Har en fullklottrad referenstråd på ett annat klockforum, till vilken URL kan lämnas på begäran.
Jag och klockan finns i Stockholm
Första kontakt via PM eller mail = [email protected]
Svarar gärna på frågor och/eller skickar över fler bilder.
Swish is the new king - Kan skickas till övriga delar av landet mot förskottsbetalning, och då kan jag stå för frakten. Har hanterat distansköp flertalet gånger och skulle bli mycket förvånad om någon har någonting negativt att säga om min hantering där.
Tack till KS för annonsplats.
Fridens,
/Sebbe
lånad bild
lånad bild
Junghans Max Bill Automatic 38
Anthracite - Ref 3401
En riktig German Bauhaus-klassiker, med sin tidlösa och Max Bill-typiska estetik, i kanonskick.
HARD FACTS
- Nypris: ca SEK 10,500
- Safirglas, vilket är en viktig detalj då de normalt endast levereras mer akrylglas. Junghans har dock sedan några månader tillbaka börjat erbjuda safirglas mot en extra kostnad om ett par tusenlappar - därför viktigt att ta med det i beaktande när man smiter in på Chrono24 och kör prisjämförelser ;-)
- Diameter exkl. krona: 38mm
- Lug-to-Lug: ca 40 mm
- Bandhornsbredd: 20mm
- Full set
- Köpt ny av mig i oktober 2020
- Storlek på armbandet är Small - Nytt oanvänt modellspecifikt originalband går att köpa för 500-600 kr på Chrono24.
Referenser:
Har en fullklottrad referenstråd på ett annat klockforum, till vilken URL kan lämnas på begäran.
Jag och klockan finns i Stockholm
Första kontakt via PM eller mail = [email protected]
Svarar gärna på frågor och/eller skickar över fler bilder.
Swish is the new king - Kan skickas till övriga delar av landet mot förskottsbetalning, och då kan jag stå för frakten. Har hanterat distansköp flertalet gånger och skulle bli mycket förvånad om någon har någonting negativt att säga om min hantering där.
Tack till KS för annonsplats.
Fridens,
/Sebbe
lånad bild
lånad bild