Kul bild, tanken är så mycket coolare.Ny bok ute om Abba, ser att Agnetha har en Tank och Frida ser ut att ha en DJ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul bild, tanken är så mycket coolare.Ny bok ute om Abba, ser att Agnetha har en Tank och Frida ser ut att ha en DJ?
Men mest Lasse var ändå den här:Lasse Berghagen här med en Sjöö Sandström.
Vila i frid Lasse .
Haha, tänkte precis lägga upp samma! Kan det vara en RB0121211B1P1?Foppa blir intervjuad hemma i Schweiz av Aftonbladet.
Med istoppad t-shirt i sina jeans med skärp bär han en guld-Navitimer va?
Referenser lämnar jag till kännarna.
Omega speedmaster chronoscope 43 på läder?
Ser ut som en reverso på navajo.Vad har Gunnar Hellström här?
Tycker den ser lite tjock ut för det, och stor sekundvisare? Silvret lär stämma iaf.Ser ut som en reverso på navajo.
Tycker den ser lite tjock ut för det, och stor sekundvisare? Silvret lär stämma iaf.
De är koola men kan inte säga att jag använder min så mö.Måste fasen skaffa ett Navajo, så brutalt!
Då kan man ju va lika cool som Gunnar och Burt!!!
Det verkar inte bättreSer ut som en reverso på navajo.
Dags att börja göra det!De är koola men kan inte säga att jag använder min så mö.
Breitling chronomatBlev lite nyfiken på vad det är för klocka Katia Mosally har, någon som vet?
Vad som ser ut att vara skruvskallar och rundad kvadratisk boett för tankarna till Bell & Ross - men vad som ser ut att vara kronskyddet rör till det lite för mig.Är det en Panerai som David har på armen i kvällen Hörna?
Fick tyvärr inte till en bättre bild …
Han har/hade en blåtavlad datejust så han verkar gilla blått, men den där ser jag inte vad det är.Nyfiken på vad Lasse Berghagen har för klocka här
Google säger :Nyfiken på vad Lasse Berghagen har för klocka här
Det är ju självklart att ÖB ska ha en EmergencyÖB Micael Bydén med en Bretling
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/...-mote-okar-beredskap-att-verka-i-krig--4sm9k5
Håller med. Det kan inte bli mer passande. Titanet gör att den inte är tung att bära.Det är ju självklart att ÖB ska ha en Emergency
Svårt att anklaga just honom för att vara en posör med den klockan. Bra valHåller med. Det kan inte bli mer passande. Titanet gör att den inte är tung att bära.
Vad har Eagle-Eye Cherry på sig idag? Någon bronsare va? Svårt att få en bra bild, men någon annan kanske sett…
Tänkte faktiskt också på den! Snyggt Stiligt val!
Röstar på Panerai sub med keramisk ring och dragspelsgummi. Ref kan nån annan bättre.Är det en Panerai som David har på armen i kvällen Hörna?
Fick tyvärr inte till en bättre bild …
Röstar på Panerai sub med keramisk ring och dragspelsgummi. Ref kan nån annan bättre.
Kanske denna