Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bägge bär läderkläderFick syn på denna i det vilda. När de flesta ville ha selfie med ägaren ville jag ha en med klockan..
Norsk snusdosa. Petter Stordalen?Fick syn på denna i det vilda. När de flesta ville ha selfie med ägaren ville jag ha en med klockan..
Brallorna tyder på att du har rättNorsk snusdosa. Petter Stordalen?
Hatar när brallorna avslöjar enBrallorna tyder på att du har rätt
Se armbandet. Case closed!Svarta skinnbyxor och en svart Richard Mille snävar in synfältet.
Haha, inte världens bästa på photoshop.Se armbandet. Case closed!
Edit: Fel armband
Ja ett val kan det ju vara, men den klockan delades väl ut till flygvapenpiloter?. På skattebetalarnas bekostnad.Svårt att anklaga just honom för att vara en posör med den klockan. Bra val
Vore sjukt om militärer skulle betala sin egen utrustning.Ja ett val kan det ju vara, men den klockan delades väl ut till flygvapenpiloter?. På skattebetalarnas bekostnad.
Håller med. Varit yoff i flygvapnet. Vad jag menade var att valet kanske inte var så svårt.Vore sjukt om militärer skulle betala sin egen utrustning.
Rolex Datejust, 116200. Möjligen en 126200, men ganska säker på att det är den äldre.Lennart Ekdal ser ut att köra Explorer.
Du har säkert rätt.Rolex Datejust, 116200. Möjligen en 126200, men ganska säker på att det är den äldre.
Jo mycket, de är populister och sk--nödiga. Livrädda för att gå fel.Rolexrolexrolex. Är inte kända svenskar ganska fantasilösa?
Så äger man en Rolex är man en skitnödig populist….har inte sett någon på Åkessons vrist…ännu….du blandar och ger…..fick för mig att du stod över generaliseringar….Jo mycket, de är populister och sk--nödiga. Livrädda för att gå fel.
Du går på person framför sakfråga igen. Pennalister brukar göra så men i en upprustad miljö diskuteras sakfrågan bara för att behålla repsekten för individen. Jag har aldrig sett Åkesson som populist. Andra kanske har gjort det? Jag tror du förstår det jag syftar på, att en ny Rolex är det enkla valet om man är rädd för vad andra ska tycka. Jag vet också att det finns entusiaster men många av dem väljer vintage eller så gillar man dem. Det finns flera anledningar till att välja Rolex. Pengar som investering inte minst. Andra gillar bra klockor. Vi kommer aldrig ifrån att Rolex är ett säkert kort om man är osäker. Nu fick du några nyanser. Jag trodde nog redan att du hade sett dem mellan raderna. Jag försöker själv läsa in det jag sett förut innan jag tolkar en enstaka mening då jag tror att jag gör en mer helhetstolkning då. Jag ska försöka skriva så ingen kan missförstå mig, inte ens den som är avigt inställd från början.Så äger man en Rolex är man en skitnödig populist….har inte sett någon på Åkessons vrist…ännu….du blandar och ger…..fick för mig att du stod över generaliseringar….
Nu snyggade du till det lite, det var inte det du skrev ovan. Ovan var en grov generalisering, inte likt dig. Jag är bara på dig när du skriver rappakalja, se mig som din personliga avigt inställda pekpinne……Du går på person framför sakfråga igen. Pennalister brukar göra så men i en upprustad miljö diskuteras sakfrågan bara för att behålla repsekten för individen. Jag har aldrig sett Åkesson som populist. Andra kanske har gjort det? Jag tror du förstår det jag syftar på, att en ny Rolex är det enkla valet om man är rädd för vad andra ska tycka. Jag vet också att det finns entusiaster men många av dem väljer vintage eller så gillar man dem. Det finns flera anledningar till att välja Rolex. Pengar som investering inte minst. Andra gillar bra klockor. Vi kommer aldrig ifrån att Rolex är ett säkert kort om man är osäker. Nu fick du några nyanser. Jag trodde nog redan att du hade sett dem mellan raderna. Jag försöker själv läsa in det jag sett förut innan jag tolkar en enstaka mening då jag tror att jag gör en mer helhetstolkning då. Jag ska försöka skriva så ingen kan missförstå mig, inte ens den som är avigt inställd från början.
Denna tråden visar att du har fel.Rolexrolexrolex. Är inte kända svenskar ganska fantasilösa?
Nja, vi måste nog skilja på den sk kända yrkespersonen och privatpersonen till att börja med. Många sk kända människor har en rätt stram yttre bild, en roll där kläder-skor-klocka är välregisserat. Privat privat kan det emellanåt vara helt annorlunda både uppåt och nedåt inte bara beträffande klockor.Rolexrolexrolex. Är inte kända svenskar ganska fantasilösa?
En grön tavla på justitieministern? Vad är det för något?
Tissot Gentleman quartz.
? Kändes som nåt quartz i Tissot/Certina spannet men ringer inga klockor.
Hittar inga varianter med den till synes kantigare boetten?Tissot Gentleman quartz.
Det är sannerligen en Panerai han bär.Sveriges bästa advokat hos Mauri. Är det Panerai?
Tre inlägg upp.
Vad har Peter Nilsson på sig? Är det Hublot?