• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Det beror på tolkaren, som alltid. Jag vet inte hur jag ska tolka dig men jag kan berätta att jag var ärlig och uppriktig med att det var relevant. Kanske tolkade du mig som att jag var ironisk? Det var jag inte. Jag försöker ständigt undvika ironi eftersom det ofta träffar vid sidan om och ofta är skapat ur elakhet.

Genom att han skrev (ö)känd så får jag större förståelse än om han bara skrivit vem han var. Sånt tycker jag är viktigt för att förstå.

Senast ändrad:
Now, now…

Vad har Birgit Friggebo för klocka här? ;)

IMG_2445.png

Det beror på tolkaren, som alltid. Jag vet inte hur jag ska tolka dig men jag kan berätta att jag var ärlig och uppriktig med att det var relevant. Kanske tolkade du mig som att jag var ironisk? Det var jag inte. Jag försöker ständigt undvika ironi eftersom det ofta träffar vid sidan om och ofta är skapat ur elakhet.

Genom att han skrev (ö)känd så för jag större förståelse än om han bara skrivit vem han var. Sånt tycker jag är viktigt för att förstå.
Du krånglar alltid till det…..men det är säkert inte avsiktligt utan beror på något annat…..säger som Larry D…..I am within the spectrum….

Du krånglar alltid till det…..men det är säkert inte avsiktligt utan beror på något annat…..säger som Larry D…..I am within the spectrum….
Jo, jag vet att du förenklat det så förr. Oavsett vad det beror på så har det lett till att jag jobbat med analyser och strategier. Då måste man gå djupt och se saker från flera håll.

Är det någon Rolex-kännare här på KS som kan se ref:en? Läckert med dubbelpipigt? :D

Bilagor

• Revolution-Watch_Liam-Gallagher-Oasis-Rolex-watch-collection-double-wrist1.jpg
    Revolution-Watch_Liam-Gallagher-Oasis-Rolex-watch-collection-double-wrist1.jpg
    46.4 KB · Visningar: 4
Hasan Cetinkaya, (ö)känd fotbollsagent. Företräder många i landslaget.
Edit: Tvåa.
Eftersom några verkar ha tolkat mitt svar till dig som något otrevligt vill jag bara vara tydlig med att jag uppskattade ditt svar. Jag brukar vara nära det jag skriver och mena det jag skriver så när jag svarade dig att det var relevant så menade jag att det var relevant. Det gav mig fler dimensioner, något jag uppskattar då det ger mig bredare förståelse.

Eftersom några verkar ha tolkat mitt svar till dig som något otrevligt vill jag bara vara tydlig med att jag uppskattade ditt svar. Jag brukar vara nära det jag skriver och mena det jag skriver så när jag svarade dig att det var relevant så menade jag att det var relevant. Det gav mig fler dimensioner, något jag uppskattar då det ger mig bredare förståelse.
Inga problem alls, uppskattar ditt förtydligande även om jag inte tog illa upp på något sätt. Önskar dig och övriga i denna tråd en fortsatt fin dag :)

Reagerade på att Alexander Isakt inte hade någon klocka på sig när han signade för Liverpool. Men det kanske man inte får ha till uniformen? Oavsett vad så e han ha råd men nått efter första lönen. IMG_4799.jpeg

Tillbaka
Topp