Inte från Rolex åtminstone
Ullareds edition, kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte från Rolex åtminstone
Påminner om Swiss Military, det kanske går att hitta på Ullared?Ullareds edition, kanske?
Swiss Military Hanowa:Ola-Conny sportar DJ. Eller?
Edit: Ej Rolex. Kanske en Swiss Military.
Vad bär Max Martin?
Gör inte Kronofogden fel när de lämnar tillbaka fejkade klockor? Borde inte de destrueras?Ingen aning om vem denna clown är men tydligen är hans klockor fejk
![]()
”Chrippa” hade Rolex för ”halvmiljon” – var fejk
Kronofogden hoppades kunna sälja Christofer ”Chrippa” Lundströms Rolex-klockor för att betala av hans miljonskuld. Så blir det inte. De är fejk.www.expressen.se
Sverige har väl en sån där efterblivet svensk lag att det inte är olagligt att äga kopior. Däremot att sälja kopiorGör inte Kronofogden fel när de lämnar tillbaka fejkade klockor? Borde inte de destrueras?
Sjukt men santSverige har väl en sån där efterblivet svensk lag att det inte är olagligt att äga kopior. Däremot att sälja kopior![]()
Ännu mer nyfiken på vad legenden till vänster har på sig - Fred ÅkerströmClabbe kör med sin Enicar Sherpa OPS!
Mer att läsa in min tråd https://klocksnack.se/threads/trevlig-historia-med-en-numera-vintage-kändisklocka.204162/
![]()
![]()
![]()
Svårt att se men den verkar sitta på ett bund va?Ännu mer nyfiken på vad legenden till vänster har på sig - Fred Åkerström![]()
Ja och borrade luggar. Kanske finns andra foton, kanske borde leta liteSvårt att se men den verkar sitta på ett bund va?![]()
Du är välkommen, jag sitter nöjd med mitt arbete om Enicar!Ja och borrade luggar. Kanske finns andra foton, kanske borde leta lite![]()
Herregud så cool den är. Något saftiga begpriser bara. Billigast på C24 är 60k och då tillkommer moms eftersom det är UK.Clabbe kör med sin Enicar Sherpa OPS!
Mer att läsa in min tråd https://klocksnack.se/threads/trevlig-historia-med-en-numera-vintage-kändisklocka.204162/
![]()
![]()
![]()
Det går bättre på klockfronten än på fotbollsfronten för Isak. Snacka om iskall i både klubb och landslag.Isak verkar ROCKAR en Patek Philippe Nautilus kronograf i 18K roséguld.
![]()
![]()
Gick in på den här tråden nu för att ställa exakt samma fråga haha!Vet inte om det avhandlats tidigare, men det här måste ju vara en central uppgift för KS att lösa:
![]()
![]()