Arcticreef
Silver
Är det en Rolle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en Rolle?![]()
Instämmer. Lyckades dock hitta en bild på honom där han bär en klocka. Se mitt tidigare inlägg i tråden
I samband med landslagets VM-kval så blev jag nyfiken på landslagsspelarnas val av klockor. Ser att det tidigare har nämnts att Alexander Isak inte haft någon klocka på sig. Lyckades dock hitta följande:
![]()
Longines, Grande VitessePåminner om en äldre PO men det är nåt annat…
Så vad har Sanny för dinka?
![]()
Snabbt svar! Snyggt @NissestrLongines, Grande Vitesse
Måste faktiskt säga att Google lens är grym på att identifiera någorlunda moderna klockor. Så ska inte ta till mig så mycket cred självSnabbt svar! Snyggt @Nissestr
Är nog en sån här fuling. Inte premium direktFörslag på vad det är för massiv pjäs på Joe Labero handled?
![]()
Tack misstänkte att det var någon Diesel modell av något slag. Något för Joe att trolla bort härnäst?Är nog en sån här fuling. Inte premium direkt
![]()
Illusionister behöver ju alltid nåt att distrahera publiken med.Tack misstänkte att det var någon Diesel modell av något slag. Något för Joe att trolla bort härnäst?
Nån stor HublotVad har nye landslagstränaren på armen?
![]()
Kan vara en UNICO kronograf, men bilden är för låg skärpa för att avgöraNån stor Hublot
Kan vara en UNICO kronograf, men bilden är för låg skärpa för att avgöra
Sådär ja, yes Hubbe sponsrar Chelsea, får se om han får behålla den nu då![]()
Reddit;
It's Hublot Big Bang Unico King Gold Blue Ceramic - reference number: 421.OL.5180.RX.
Hublot are a Chelsea sponsor, so majority of staff and some players wear Hublot watches in the club's press releases and similar.
Han var i West Ham senast. Fick sparken. Tror dock han kommer passa bra i landslaget. Okej, nog med off topic från mig. Hublot konstaterad.Sådär ja, yes Hubbe sponsrar Chelsea, får se om han får behålla den nu då![]()
På presskonferensen bar han en daytona. Hittar inga bilder på det, men här är en bild från ett annat tillfälle som hintar om att en Rolex finns i samlingen.Han var i West Ham senast. Fick sparken. Tror dock han kommer passa bra i landslaget. Okej, nog med off topic från mig. Hublot konstaterad.