251?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att se tydligt men påminner absolut om en 251
Han har ett gäng. Känd samlare.Tycker det ser ut som en Panna på Gessles handled?![]()
I den formuleringen blir det jobbigare att fråga vem det är. Basketspelare?Legenden själv![]()
Kul att han får den att se ut som en barnklocka i storlekLegenden själv![]()
Micheal Jordan, jag följer inte basket heller, nästan ingen sport faktisktI den formuleringen blir det jobbigare att fråga vem det är. Basketspelare?
Michael Jordan, det är han med skorna va?
![]()
WOWI den formuleringen blir det jobbigare att fråga vem det är. Basketspelare?
Honom har jag hört talas om. Han är en legend! Var det inte han som dog i en helikopterolycka med dottern?Micheal Jordan, jag följer inte basket heller, nästan ingen sport faktiskt, jo fotbolls vm och em.
Hade Masutatsu Oyama haft klocka hade han nog haft en Panerai. Han är också en legend förresten.
Honom har jag hört talas om. Han är en legend! Var det inte han som dog i en helikopterolycka med dottern?
Jag hade fel va?![]()
När jag ser han bära en så brukar också en.Legenden själv![]()