Första tanken var en klassisk 112. Men jag ser ingen 3a på tavlan? Kanske vinkeln iofsEwan McGregor från Star Wars Celebration som pågår denna påskhelg.
Helt klart en panna i rockärmen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första tanken var en klassisk 112. Men jag ser ingen 3a på tavlan? Kanske vinkeln iofsEwan McGregor från Star Wars Celebration som pågår denna påskhelg.
Helt klart en panna i rockärmen...
Jag tänkte något sådant också ... gissar på det. Här är ett annat foto från för några år sedan.Första tanken var en klassisk 112. Men jag ser ingen 3a på tavlan? Kanske vinkeln iofs
Och det är inte en datumbubbla som man ser på glaset?Den sympatiska polisen Rune Fors i serien Springflioden, fö en riktigt bra serie på svt play.
Gissar på en 422.
Tror du har rätt. Jag pausade några gånger när han var med och rätt säker på att det var datum.Och det är inte en datumbubbla som man ser på glaset?
Tyckte inte det såg så ut men jag kan ha fel, tvivlar dock på att det är en 44 med tanke på hans omfång på handleden. Ser en 44 så stor ut på honom så måste jag nog gå över till 36Och det är inte en datumbubbla som man ser på glaset?
Är det inte så att datumbubbla enbart finns på äldre 40 mm?Och det är inte en datumbubbla som man ser på glaset?
En och annan 44mm också, men ja, äldre.Är det inte så att datumbubbla enbart finns på äldre 40 mm?
Någon om jag borde veta. Jag börjar nog bli senil.En och annan 44mm också, men ja, äldre.
311 va?
Helt rätt. Såg väldigt fin ut på tv iallafall
Det är väl för bövelen inte en panna det där? IWC kronograf kanske?Dolph Lundgren blev nyligen amerikansk medborgare. Tar ni ref?
Ähfan ... det var någon annan på ett annat forum som sa "kolla, en panna" och jag gick på det... sorryDet är väl för bövelen inte en panna det där? IWC kronograf kanske?
Allt är sant på internet! Det är sen gammalt!Ähfan ... det var någon annan på ett annat forum som sa "kolla, en panna" och jag gick på det... sorry
Pam126 läste jag någonstans
Bra klockor i The Gentlemen. Är detta en panna eller?
Snygg!Pam126 läste jag någonstans
Vem är det?
Ben StillerVem är det?
Tyckte det påminde om honom men eftersom det var du som postade så utgick jag från att det var någon obskyr kändis inom racingBen Stiller
”Do I tell him how to act? No” - Kyrgios