• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpa begagnad bil - Carfax

Gammal skruttbil som skulle övningsköras i, men förra ägaren har inte skickat in ägarbyte och svarar inte på telefon eller mess. Gillar inte riktigt att bli lurad oavsett hur liten summan än är. Har mailat Blocket och begärt en kopia på annonsen så att jag kan se vad som stod i detaljbeskrivningen.
Parkera fel dagligen så ska du se att ägarbytet postas

De kan göra det enligt vissa förutsättningar men normalt sett inte. Är det en skuldsatt person (ring kronofogden, skuldsaldo är publikt) så bryr han sig inte ändå.

Efter låååååång telekö så fick jag precis info att han har haft, men har för tillfället inga skulder. Det som stör mig mest är att behöva ödsla tid på en sådan här sak.

Efter låååååång telekö så fick jag precis info att han har haft, men har för tillfället inga skulder. Det som stör mig mest är att behöva ödsla tid på en sådan här sak.
Om du är sugen på mer telefonkö, ring transportstyrelsen och fråga hur det funkar med böterna. Jag tror nämligen att det måste överstiga ett visst belopp och vara obetalda en viss tid för att följa med bilen.

Tillbaka
Topp