Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en ljudanläggning med ett gammalt Bladelius-försteg, balancerade mono-block och sedan Focal-högtalare. Dock så är ljudet från lurarna egentligen bättre, men man kan inte röra sig i lägenheten när man har dem på sig.Vad har du för lurar när du lyssnar mer seriöst då?
Tack för svaret!Jag har en ljudanläggning med ett gammalt Bladelius-försteg, balancerade mono-block och sedan Focal-högtalare. Dock så är ljudet från lurarna egentligen bättre, men man kan inte röra sig i lägenheten när man har dem på sig.
Lånat lite designintryck ifrån HK Onyx Studio!?Libratone Loop tveklöst bästa och snyggaste ljudet för pengen ca 4000kr avhoppare från BO startade detta företag, ligger i nätverket hela tiden wi-fi och optisk in vilket gör att den går att koppla till Apple tv om man även vill använda för film. Eq via smartphone app.
![]()
Mot high end; inte alls speciellt bra.Funderar även jag på att skaffa mig något multiroom som typ Sonos.
Nu har ju alla stora tillverkare Samsung, Sony, lg, någon egen variant. Någon som vet hur de står sig mot High end märken?
Mot high end; inte alls speciellt bra.
Grundregeln är att man får vad man betalar för, finns få fynd när det handlar om ljud. De flesta stora har vad de flesta tycker rätt välljudande produkter från 3k och uppåt. Det fina med Sonos är faktiskt att har en bra platform som sällan strular och att de inte bryter kompatibiliteten mellan generationer. Det är ju mer än vad man kan säga om de andras "allt i ett"-lösningar. Sonos lyssnar även på konsumenter, ex. på det är deras multi-user-stöd för spotify som först saknades.Misstänkte det....
Om man jämför Sonos med Sony å de andra då?