• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpa Hublot ,någon kunnig???????

Jäkla tjafs om ETA hit och dit. En automatisk klocka med allt elände det innebär är ju idioti att lägga pengar på för alla rationella människor. Urverks-elitismen står mig upp i halsen. Tycker hublots design är ascool. Sen är det klockor som är helvetiskt mycket snyggare irl än på bild.

Och ja, jag skulle hellre köra runt i en lambo med en Fiatmotor än tvärtom.

Kör på! Är inne på min andra och går inte i tankarna att sälja den på en lång tid framöver då den är precis vad jag är ute efter! Men som många tidigare varit inne på i tråden så får du en BB Steel för dryga 60-lappen på chrono och med tanke på att Hublot är kända för att använda spännande material i sina klockor så är kanske inte stål det roligaste alternativet hehe! Min filosofi är att man ska köra på det man är sugen på, skitsamma om du torskar några tusenlappar hit eller dit. Sen beror ju allt på om du ska du köpa klockan för en tid framöver eller vill du ha en fin klocka över sommaren för att sen sälja den, i det senare fallet bör man kanske vara lite försiktigare :)

Tillbaka
Topp