Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok. Tack för att du ville dela med dig av din visdom.
Exakt vad är det som gör det så roligt att betala i krypto?Det är inte så att jag köper en Rolex för att det är ett roligt samtalsämne, jag vill ha en SD för att jag älskar klockan. Jag betalar med Bitcoin för att det är roligt att betala med krypto. Läs, tänk igenom det du har läst och svara sen. Det du skriver blir löjligt annars.
Korrekt.Är det den här återförsäljaren du refererar till? https://www.crmjewelers.com/
Du tjänar mer på CompisspengarCompiss: Jag har tagit en screenshot av det du skrev så att jag kan komma tillbaka om 5 år och håna dig för din "internet-är-ju bara-fluga"-kommentar. Och om jag har fel, och Bitcoin kraschar, då behöver jag ju inte komma tillbaka och visa mig här igen (jag vinner oavsett).
Vilket geni du är som kommit på att vinst enligt lag ska skattas. Too bad.Du lär ju inte komma undan skatten för det. Jag kan ju inte betala med mina aktier bara för att smita
Vad ylar du om? Jag svarar TS om att det inte går att smita undan skatten, och drar jämförelsen med aktier.Vilket geni du är som kommit på att vinst enligt lag ska skattas. Too bad.
Hehe, jag citerade fel, my bad.Vad fan ylar du om? Jag svarar TS om att det inte går att smita undan skatten, och drar jämförelsen med aktier.
Förlåt för hård ton! Jag spelar kort med familjen...Hehe, jag citerade fel, my bad.![]()
Glöm inte skatta för eventuell vinst.Förlåt för hård ton! Jag spelar kort med familjen...
Haha aldrig, jag köper en klocka från USA.Glöm inte skatta för eventuell vinst.![]()
Compiss: Jag har tagit en screenshot av det du skrev så att jag kan komma tillbaka om 5 år och håna dig för din "internet-är-ju bara-fluga"-kommentar. Och om jag har fel, och Bitcoin kraschar, då behöver jag ju inte komma tillbaka och visa mig här igen (jag vinner oavsett).
Då kommer du ändå få betala 25% moms när den fastnar i tullen från USA vilket nästan allt därifrån gör nu för tiden.Haha aldrig, jag köper en klocka från USA.
Den har inte fått den uppsving vi alla hoppades påFrågan är vad @Compiss valutan är värd nu 5 år senare!?![]()