• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaká

Kaká

Omega
Har ni gjort en affär med mig eller haft med mig att göra i övrigt så får ni gärna lämna en kommentar här!
 
Senast ändrad:

DB15

Panerai
Pledge Member
Sålde min JLC till @Kaká.
Bra och trevlig kommunikation från början till slut och betalade blixtsnabbt. Trevlig kille med andra ord och en äkta godguy!
Kan inget annat än rekommendera han och gör gärna fler affärer med herrn :)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag sålde en klocka med snabb betalning och trevligt snack. Rekommenderas varmt och jag gör gärna fler affärer igen. :)
 

Patrik72

Cartier
Köpte ett gäng nato’s av grabben. Inga som helst problem. Enkelt att komma överens med och trevligt samtal. :)

Varorna var givetvis som beskriva i annonsen. Ser inga problem med att göra affärer med honom igen i framtiden.
100% Good Guy! :)
 

Marcus1797

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka i högre prisklassen av denna herre på distans. Mycket trevlig och angenäm affär från början till slut. 100% GG.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Köpt lifestyle av Kaká. Snabb och trevlig affär, objektet motsvarade beskrivningen. Pengar swishades och paketet postades dagen efter :)
 

hs01jowe

KS Explorers Club
Sålde en Explorer till Kakás kollega med @Kaká som hjälp. Affären gjordes F2F med köparens son och gick precis så fort och smidigt som man kan önska.

Skulle absolut göra om det 100% GG
 
Topp