• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kalvin

S

stewart

Guest
Sålt en Klocka,mycket snabb betalning och bra kommunikation,rekommenderas starkt!
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en San Martin (Sla017 homage). Riktigt bra packat i halloween omslagspapper (som en halloween present). Mycket bra kommunikation via sms. Och RIKTIGT NÖJD med klockan. Gör LÄTT affärer med Kalvin igen 5/5 i betyg..

:D:D:D:D:D
 
S

stewart

Guest
Sålt en något billigare klocka men snabb betalning och bra kommunikation,helt klart en GG i mina papper
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Gjort ett byte med @Kalvin
Inga konstigheter,
Snabba svar
Snabb leverans
Klockan kom fram hel och i beskrivet skick
Skulle göra affär igen, 100% goodguy
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Köpt Gshock klocka på distans av denne gentleman. Mkt bra att ha att göra med på alla sätt. GG!
 

Geparden

Audemars
Gjorde ett japanskt byte på distans med @Kalvin. Vi prickade rätt tämligen omedelbart med våra bytesobjekt och följande transaktion flöt på helt friktionsfritt. Trevlig kommunikation, väl packat paket och väl beskriven klocka. Alla tummar upp - good guy!
 
S

stewart

Guest
Bytt en Seiko mot en Certina,klockan som jag fick i byte motsvarade beskrivningen,något bättre skick än jag förväntat mej,väl packat,mao.allt bra,en 100%GG i min bok.
 

Chrull

Breitling
Köpte en seikofemma av Kalvin. Klockan var skickad 20 minuter efter betalning. Misstänker att Kalvin jobbar på posten ;)
Affären kan sammanfattas med snabb, smidigt och bra kommunikation.
 
Topp