• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kalvin

Bytt klocka med @Kalvin vilket var en oerhört smidig upplevelse.
Snabb och rak kommunikation som även var oerhört trevlig.
Klockan skickades snabbt och bra paketerat samt att även Seikon var jättefin i skicket. 100% GG!

Köpt en ur-charmig (pun intended) Inex dykare av @Kalvin .
Kunde inte vara mer förtjust. Blixtsnabb leverans, svart bälte i emballage och gött snack. En äkta GG!

Sålde en klocka till Kalvin. Allt gick smidigt och enkelt och jag gör gärna fler affärer med honom framöver.

Gjorde en oerhört smidig bytesaffär med denne genomtrevlige forummedlem. Tvekar inte att göra detsamma igen (eller andra affärer för den delen).
@Kalvin är sannerligen en Goodguy till minst 120%!

Köpte en vintage Roamer av honom. Klockan överensstämde perfekt med beskrivningen. Snabb och trevlig affär. Bra kommunikation. Fick klockan dagen efter med Postnord. Kan varmt rekommendera Kalvin!👍

Jag gjorde ett trevligt byte med @Kalvin som gick hur smidigt och proffsigt som helst. Enkelt, pålitligt, och en bra person att göra affärer med helt enkelt. Tack! 100% certifierad GG!

Köpte en Seiko av Kalvin, riktiga smidig affär med bra kommunikation. Skickade allting snabbt och paketet var paketerat väl. Fint skick på grejerna, riktigt nöjd!

Bytte en Seiko mot en Maranez med @Kalvin . Klockren packning och snabb leverans. Förbannat fin klocka f ö också! Gör gärna fler affärer med den trevlige Kalvin. 100%GG. 😀🤘🏻

Andra gången som jag säljer klocka till @Kalvin och det gick lika smidigt nu med. Mycket trevlig och seriös köpare. Rekommenderas!!

Gjort en bytesaffär i 2000 kr-klassen med @Kalvin på distans. Felfri beskrivning, fantastiskt bra packat och snabbt levererat. Klockan överensstämde självklart med beskrivningen och kommunikationen var mycket trevlig rakt igenom. 110% GG!

Köpt två stycken gummi av @Kalvin,skick som beskrivit och snabb leverans helt klart en GG i min bok!

Tillbaka
Topp