• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kampanj/Rea tråden

MLP

Omega
Tips på TV? Känns som att årets mellandagsrea inte levererat på topp? 48-55" och är villig att lägga max 7tkr :)
 

Tag_H

Omega
Bra pris på Bose
 

Bilagor

  • DSC_6004.JPG
    DSC_6004.JPG
    90.8 KB · Visningar: 156

BjörnE

Omega
Berg&Berg kör rea på stora delar av sitt sortiment. Blev en cashmere-mössa, bra nu när vintern äntligen kommit!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Var det bra rea? Jag gick förbi och insåg att fullpris är ganska nice ändå

Jag var där på för-förtur rean vid 10:00 och som vanligt blev jag ganska besviken.
Klart det fanns massa Boss/Armani kostymer osv men inget som lockade direkt.
Tror jag sett samma Canali och Corneliani kostymer hänga där i flera år.
Udda Eton skjortor med kontrast knappar osv.
30% på det mesta med 50% på vissa vinterjackor.

Men det är klart, har man inte lika starka åsikter (läs tråkig) som jag vilka tillverkare man vill ha i garderoben så går det säkert att hitta något roligt.

Ni är det säkert bara jag som är bitter för jag inte hittade min Corneliani kostym eller Morris blazer..
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Jag var där på för-förtur rean vid 10:00 och som vanligt blev jag ganska besviken.
Klart det fanns massa Boss/Armani kostymer osv men inget som lockade direkt.
Tror jag sett samma Canali och Corneliani kostymer hänga där i flera år.
Udda Eton skjortor med kontrast knappar osv.
30% på det mesta med 50% på vissa vinterjackor.

Men det är klart, har man inte lika starka åsikter (läs tråkig) som jag vilka tillverkare man vill ha i garderoben så går det säkert att hitta något roligt.

Ni är det säkert bara jag som är bitter för jag inte hittade min Corneliani kostym eller Morris blazer..

Var lite rädd att det skulle vara så
Hade planer att åka in vid 10 men orkade inte stå i den där monsterkön
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Var där på eftermiddagen och tyckte rean i sig var bra. Tyvärr var det så vansinnigt mycket folk att jag inte fixade att handla något mer än ett par skor.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Var lite rädd att det skulle vara så
Hade planer att åka in vid 10 men orkade inte stå i den där monsterkön

Ser riktigt skrämmande ut med den kön men det går fort.
Jag var under Sergel vid 9:50 och då var det kö ända bort till ingången till Sergelgången men när de väl öppnar så är man inne på 4-5 minuter.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Var där vid 12 tiden igår, efter att de värsta galningarna som står och köar innan öppning var borta och innan den utan svart kort fick komma in. Var mycket folk men inte farligt mycket och var fortfarnade bra utbud kvar av storlekar/färger och inte så utplockat. Längsta kö jag fick stå i var på max fem minuter.
Så det kan jag rekommendera till nästa NK-rea, efter att galningarna har fått handla klart men innan pöbeln med vit kort får komma in ;) Sedan kan jag inte påstå att rean var så väldigt imponerande till utbudet men de har standar sakerna som alltid går åt som nya jeans och kortarmad piké till 50% respektive 30% får man väl vara nöjd med.
 

Chattras

Cartier
Jag har för mig att jag hört något i linje med 250k i spending per år. Men har tyvärr ingen källa och kan ha kommit ihåg fel.
 
  • Like
Reactions: Zed

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Handla för 35 000 så går du från vit till svart
35000 poäng, normalt är 1kr = 1 poäng men de kör med dubbla poäng några gånger om året och när du kommer till vit+ tror jag det var så kan man lägga till favoritavdelningar som ger 1,5 poäng för varje krona. Så i praktiken behöver man inte handla för så mycket som 35 000kr.
 

joca

Patek
2-Faktor
35000 poäng, normalt är 1kr = 1 poäng men de kör med dubbla poäng några gånger om året och när du kommer till vit+ tror jag det var så kan man lägga till favoritavdelningar som ger 1,5 poäng för varje krona. Så i praktiken behöver man inte handla för så mycket som 35 000kr.

Stämmer bra, tack för rättelse :)
 
Topp