• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kampanj/Rea tråden

Miami

Rolex
2-Faktor
Hmm ok
Har tydligen svart men vetefan om jag har handlar för 35
Blir man nedgraderad om man handlar för mindre sen?
 

Frele

Cartier
Någon som vet om Gabucci kommer starta sin rea på sin hemsida snart eller är det exklusivt för butiken?
 

Ejnork

Cartier
MM fanns mycket i lördags, men det var smygöppning då och annonserades inte någonstans. Kan tänka mig att mycket är borta nu. Lyckades köpa en Herno dunjacka iaf!
 

zeke_varg

Omega
Söker rea på kostym i Stockholmstrakten. Pris kring 2-3000kr. Är reorna på det på gång el är det senare det kommer igång? När är skolavslutningarna klara? Är en släkting som vill ha min hjälp på måndag/tisdag och jag ska vara smakråd. Jag har funderat på vingåker där jag själv handlat men lite väl häftigt att lägga 5h i bil för en kostym. Möjligen att jag själv kompletterar min egen garderob..
 
Söker rea på kostym i Stockholmstrakten. Pris kring 2-3000kr. Är reorna på det på gång el är det senare det kommer igång? När är skolavslutningarna klara? Är en släkting som vill ha min hjälp på måndag/tisdag och jag ska vara smakråd. Jag har funderat på vingåker där jag själv handlat men lite väl häftigt att lägga 5h i bil för en kostym. Möjligen att jag själv kompletterar min egen garderob..
Tiger har ett par kostymer på rea tror det är 30% värt att kolla upp!
 
NK-rean startade på fredagen. Var förbi i dag. Skaplig rea på vissa modeller. Ett antal Reverso med 40% oc ännu bättre, 50% på någon Bratte, flera IWC, Bulgari, Omega m m. Bara att fynda!
Whaaat, var där i fredags men hittade inget. Måste ha missat det då.... Några specifika modeller?
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Om någon planerar ett köp från Ted & Teresa (www.tedteresa.com) så har jag en rabattkod som ger 20 % rabatt på en artikel till ordinarie pris.

PM:a vid intresse.

Jag bör förtydliga att detta är ingen säljes- eller byteannons utan bara en god gärning för likasinnade KS:are.
 

sweedee

Cartier
När det kommer till massagerelaterade produkter (kudde,dyna,fotmassör,TENS) så kan jag alltid ordna reapriser till KS.
Mestadels så även jag potentiellt får svar på en "åklagare?" trådstart.
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Sunspel har go rea på sin nätbutik nu, plockade upp en hoodie (stark rek på dem!) och en utanpåskjorta idag.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Detta finns på NK-rean med 30%
IMG_0117.JPG

IMG_0118.JPG
 
Topp