• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kan någon berätta vad det är för omega jag har?

Bra, då vet man vem man skall akta sig för.

Surt med pengarna. Man vill ju helst inte betala mer än nödvändigt. Men men, njut av den när den kommer tillbaka och gläds åt att du då får en fin och nyservad klocka. Det är många som rynkar på näsan åt Reduced, men jag gillar modellen.

Tradera. Det var hans fru som gjorde affären med mig. Man hörde bara hennes man skrika bakgrunden. Och när man väll fick prata med honom så gick det inte han kunde inte skruva ner sin volym.
Tradera är precis som Blocket minerad mark. Jag har själv blivit blåst på Tradera (kapat konto) och det var riktigt sura pengar som försvann... Men man lär sig och den som lurade mig är numera dömd för bedrägeri. Pengarna får jag dock aldrig tillbaka eftersom han saknar tillgångar, men det ligger och tickar hos Kronofogden i alla fall.

Tradera är precis som Blocket minerad mark. Jag har själv blivit blåst på Tradera (kapat konto) och det var riktigt sura pengar som försvann... Men man lär sig och den som lurade mig är numera dömd för bedrägeri. Pengarna får jag dock aldrig tillbaka eftersom han saknar tillgångar, men det ligger och tickar hos Kronofogden i alla fall.

Nästa affär kräver jag träff eller så köper jag en klocka i butik. Ouf hoppas det inte var en Rolex....

En till fråga till er: omega boxen jag har. Har tappat färg och ser förjävlig ut. Någon som vet om man kan köpa en ny eller en fräsch begagnad box och vart kan man i såna fall köpa en sådan?

Tack på förhand!

Bilagor

• image.png
    image.png
    132.9 KB · Visningar: 155
Det gick snabbt, och ser bra ut på armen också.

Jag tyckte i och för sig att 14500 kr var ganska dyrt. Jag trodde de gick för omkring 10000 kr :)

Noob-broder! Skit i pengarna. Se det som du lagt några K extra men kammade hem en schysst klocka. Flippa vidare om du tröttnar. Det viktiga är att du framöver kommer göra massa research och rådfråga här på KS innan du fattar beslut som kanske rör dyrare klockor. Så på sätt och vis kanske du sparat deg i framtiden genom att göra detta köp :)

Totalt har jag lagt ut 19.500kr för allt

Blev jävligt snyggt! Var stolt över den. Visst blev lite dyrare men allt är inte pengar. Du har en klocka i toppskick nu. Vem vet, kanske stiger i värde i framtiden och du får dina pengar igen. Personligen tycker jag klockorna blir dyrare för varje år, nästan oavsett modell.

Tillbaka
Topp