Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild kommer här.
Var hittar jag serienummer?Kolla så serie nr stämmer annars har du fel cert till kl .
Jag gav 12500kr den är inne på service samt posering ytterligare 7lax. Vad kan den vara värd efter uppfräschningen?
Skulle säga att du kan få mellan 12 och 14 lax för den om du hittar rätt köpare. Kompisen sålde sin nyligen för 13. Den var i toppskick, inte en repa.
Blir det någon skillnad när den är ny servad?
Enligt mig är det pengarna du får om den är servad och i gott skick. I alla fall om du ska ha 14 för den. Men kolla Chrono24 och bilda dig en egen uppfattning.
Står på verket,Var hittar jag serienummer?
Hur menar du nu?Hej!
Jag kan vara väldigt impulsiv av mig. Köpte en omega speedmaster förra veckan på en auktionssida. Men vet inte vilken speedmaster... Ref som står på kortet 3570.50
Kul att ha en klocka som är värd 14k när man lagt nästan 20 bananer med service och polering
Du får iaf en nyservad klocka som håller många år framöver
Ser den ut som högra eller vänstra?
Hur sitter subdialsen brukar ju var näst största eller tredje största give awysen. Storleken samt just att den är automatisk är de två första på "reduced"
Klockan ska enligt urmakaren vara 39,5 mm
Kul att ha en klocka som är värd 14k när man lagt nästan 20 bananer med service och polering