Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna ser ut som min gamla! Sjukt ball, sålde den här på forumet för 2 år sedan.Dagens. Hoppas på att kunna komplettera med en Golden Tuna snart... Vore nice till sommaren!
Inte omöjligt, en är ju rätt unik trots allt!Denna ser ut som min gamla! Sjukt ball, sålde den här på forumet för 2 år sedan.
Måste var den! Finns med på sida 7 i den här trådenInte omöjligt, en är ju rätt unik trots allt!
Kollade... Visst är det så! Den har samma hack i vridringen mittemot "lumepluppen".Måste var den! Finns med på sida 7 i den här tråden
Skoj! Ja jag gillar dem verkligen!Kollade... Visst är det så! Den har samma hack i vridringen mittemot "lumepluppen".
Roligt nog så fanns ett inlägg från mig längst upp på samma sida där jag snackade upp Silverwave-serien! Din gamla är min första än så länge!
Ser fet ut, vad är det för modell?
Tack! Det är en 7548-7000 från 1981.Ser fet ut, vad är det för modell?
Är det japanska tecken gör dagar?Tack! Det är en 7548-7000 från 1981.
Japp!Är det japanska tecken gör dagar?
Läcker! Tycker dom där är bra mycket roligare än storebror 7548, speciellt med dom udda tavlorna i vitt, orange och turkos!Den här är grym men går i säljtankar... Fast då blir jag utan kanjiseiko och det kan ju inte vara bra?
Tack! Jag gillar också mid-size-modellen. Lite lyxigare med applicerade index. Den vita är riktigt cool, även om jag bara sett den på bild.Läcker! Tycker dom där är bra mycket roligare än storebror 7548, speciellt med dom udda tavlorna i vitt, orange och turkos!
Läcker! Tycker dom där är bra mycket roligare än storebror 7548, speciellt med dom udda tavlorna i vitt, orange och turkos!
Vad är det för länk? De levererades ju bara på 19mm gummi.
Senare Seiko jub som jag tagit ner ändlänkarna på.Vad är det för länk? De levererades ju bara på 19mm gummi.