Psykel
Pandion
Utmärkt storlek, tycker jag! Som klassiska Revue-Sport i liknande boett från den tiden! Men förhoppningsvis kan storleken avskräcka andra budare!Fin , men 29mm....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utmärkt storlek, tycker jag! Som klassiska Revue-Sport i liknande boett från den tiden! Men förhoppningsvis kan storleken avskräcka andra budare!Fin , men 29mm....
Man ser ju i alla fall vad man får att utgå ifrån - oavsett vad så var utropet sanslöst lågt. Den skall kosta minst 80'.Det jag reagerade på är GMT-Mastern 16710 med det ovanliga 3186 verket. Klockan tillverkades 2007-2008 och har tydligen aldrig servats.
Rotorn har inte bara repat urverket, den har skrapat bort beläggningen från bryggorna så att man kan se mässing! Till och med är backlocket repat inuti...
Service en gång på tio år är helt ok. Yeah, right.
![]()
![]()
![]()
Den kommer du få konkurens påHaha! Jag började dregla redan vid den billigaste klockan: Gammal Certina från gissningsvis 30-talet med en av mina favoritboetter samt nitad Gay Fréres-flex!
Den kanske man ska försöka hugga!
![]()
Man ser ju i alla fall vad man får att utgå ifrån - oavsett vad så var utropet sanslöst lågt. Den skall kosta minst 80'.
KAN göra ja.Bra för säljaren att du tycker såPoängen med mitt inlägg var att visa vad 10 år utan service kan göra till ett rolex urverk.
KAN göra ja.
Men Rolex rotoraxel är ju lite primitiv också. Kanske inte rätt tråd detta dock.Trodde inte att vi skulle kunna vara överens om just detta ämne, men titta!![]()
Det kan du glömmaSabba inte det här nu! Tanken var ju att den skulle flyga under radar så att jag kunde klippa denna fullständigt magiska graal till priset av en välbankad SKX!![]()
Det kan du glömma![]()
Inte värt!Redan 3000 dyrare än @grodslukarenx!![]()
Klart att du ska få paxa! Tar för givet att du meddelat Kaplans?Jag paxar denna, ifall den inte blir för dyr!
Hoppas att skicket och den flummiga designen avskräcker...
![]()
Även denna var riktigt läcker! Härliga blå detaljer!
![]()
Givetvis! Har även slickat på den för att vara på den säkra sidan!Klart att du ska få paxa! Tar för givet att du meddelat Kaplans?![]()
Kul, har en precis likadan Jaeger.Jag paxar denna, ifall den inte blir för dyr!
Hoppas att skicket och den flummiga designen avskräcker...
![]()
Även denna var riktigt läcker! Härliga blå detaljer!
![]()
Även årsklocka för mig. Svintuff! Rejält använd klocka som man inte behöver använda med silkesvantar![]()
Års klocka. Hade självkart varit bättre om det var leverade till Kanada men skicket 6 av 10 känns ungefär rätt![]()
Inte speciellt?Spännande va?
![]()
Mkt, inte helt vanligt att se så kompletta ex och det har nog inte sålts speciellt många i Sverige skulle jag tro. Ligger en 16660 comex i Belgien för €85’Spännande va?
![]()