• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaplans på Hodinkee

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
"What's Selling Where" är Hodinkees guide för riktigt speciella klockor och var de säljs. Kaplans är med i senaste bloggposten och får en helt egen (!) feature av deras kommande Klockkvalité som är på lördag. Väldigt kul för Kaplans, grattis! Nu är Stockholm en lite större plupp på den horlogiska världskartan! Artikeln finns man genom att klicka exakt HÄR.

static.squarespace.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Kul med uppmärksamheten men samtidigt blir fler medvetna om Kaplans existens som alla konstaterat.
En av de ur jag har haft span på var såklart med i guiden:/
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Bra artikel, tror det blir bra drag kring auktionen. Speciellt nu när man får ögonen på sig från fler länder när man säljer sin andra RCO I vilken inget annat auktionshus gjort tidigare.

Tycker framförallt att det är roligt att Sverige ges möjlighet att ta en större plats internationellt, on the other hand, fynden lär börja försvinna och priserna stiga vilket inte är fullt lika roligt.

Hoppas RCO I får stanna här i landet och till dig Omen, den där Langen är som gjuten för dig!

Personligen så gillar jag Certinan och hade velat gå för den, var tror ni den landar? 10+ säkert med tanke på senaste Talking Watches. Hur som antar jag att det är några som kommer göra ett försök på den.
 
Topp