• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kaplansköp äntligen klart - Tudor 7928

Den där är mysig! Får en att vilja grotta mer i Tudorträsket. Fantastisk tavla och mycket passande inlägg.

Kul att en kännare köpte den, bra handlat!

Stilig! Håller med krämbulle, sådana här trådar gör att man blir sugen på att utforska tudorträsket ännu mer på riktigt. Fina klockor med många roliga detaljer.

Härligt! Vilken fin läsning. Hade koll på den, men lade aldrig något bud. Och lika gott det, för nu har den hamnat i goda händer. Tycker att du ska låta boetten vara orörd och jag håller med om att väldigt mycket av ursprungsformen är kvar. En del av mervärdet är ju kronskydden.

Grattis!

Mvh A

• Like
Reactions: Per
Ser att du har den här ute till salu både här på KS och VRF.

Tycker du ska ändra i VRF-annonsen lite där du skriver "original long 5 insert".

Det kan ju tolkas som att det är det ursprungliga insertet som sitter där och så är ju inte fallet.

Skickat från min Commodore 64

• Like
Reactions: Per
Ser att du har den här ute till salu både här på KS och VRF.

Tycker du ska ändra i VRF-annonsen lite där du skriver "original long 5 insert".

Det kan ju tolkas som att det är det ursprungliga insertet som sitter där och så är ju inte fallet.

Skickat från min Commodore 64
Ändrar om jag postar annonsen igen då det inte är jättelätt att editera på n54. Har svårt att tänka mig att det är relevant. Insertet är original och tidskorrekt även om jag håller med dig att formuleringen är olycklig. Tack för tipset. :)

Tillbaka
Topp